Odchudzanie: 5 małych zmian na lepsze

Wbrew pozorom, odchudzanie wcale nie wymaga aż tak wielkiego wysiłku. Wymierne efekty na wadze dadzą już proste, lecz konsekwentne zmiany w codziennej diecie. Jeśli będziesz jeść mądrze, już za kilka tygodni zauważysz rezultaty. Oto 5 kroków do nowej sylwetki. Czytaj więcej

Biegowy trening w wersji ekspres

Obowiązki mogą skutecznie wyprzeć bieganie z całodniowej rozpiski. Nie pozwól na to! Żeby utrzymać ciało w dobrej formie, wcale nie trzeba ćwiczyć całymi godzinami. Wystarczy nawet 20 minut szybkiego treningu siłowego, szybkościowego i wytrzymałościowego dziennie. Czytaj więcej

Ferie na luzie: pokochaj bieganie na nowo

Po dobrze wykonanej robocie należy się wolne. Dlatego po sumiennie przepracowanym sezonie przychodzi czas na roztrenowanie, czyli okres odpoczynku i regeneracji. To obowiązkowy punkt treningu zawodowców - nikt nie jest w stanie trenować non stop. Czytaj więcej

Runner's WorldPorady dla biegaczy

Top 10 - artykuły

1 Misja: przebiec półmaraton

Wybierz jeden z 3 kompletnych planów treningowych RW, a ukończysz półmaraton z dobrym czasem.

2 Kolano - instrukcja obsługi

Zobacz, jak prawidłowo serwisować kolano, żeby działało bez szwanku przez cały okres użytkowania.

3 Urodzony, by biegać

Bieganie to najbardziej naturalny sposób poruszania się człowieka. Zobacz, jak przystosowała nas do tego ewolucja.

Człowiek: urodzony, by biegać

Przez miliony lat natura wypracowała jeden gatunek, którego ciało i umysł są stworzone do długiego biegu. To człowiek. Dlaczego właśnie dla homo sapiens bieganie to najbardziej naturalny sposób poruszania się? Czytaj więcej

Otwórz nowy sezon!

Na początku nowego sezonu zawsze stawiamy sobie cele, które chcielibyśmy zrealizować. Oto najczęstsze z nich i, co ważniejsze, sposoby na to, by przed końcem roku nie pozostały jedynie planami. Czytaj więcej