Dieta biegacza: 5 powodów, by jeść jajka

To mit, że można jeść tylko jedno jajko na tydzień. Biegacz może ich zjeść spokojnie kilka - i wyjdzie mu to tylko na dobre. Przygotowaliśmy zestawienie 5 powodów, które przekonają Cię, aby jeść jajka znacznie częściej niż tylko na Wielkanoc. Czytaj więcej

Trening na dzień dobry: jak biegać rano?

Życie nie ułatwia Ci regularnych treningów? Zacznij biegać skoro świt. Tak, nie jest to łatwe, ale możliwe i daje wiele korzyści. By trening rano stał się Twoim nawykiem, potrzebujesz dobrego planu. Na przykład takiego, jak poniższy. Czytaj więcej

Utrzymaj motywację do biegania, stawiaj cele pośrednie

Zanim zagrasz w finale o największą stawkę, każdego dnia rozgrywaj spotkania eliminacyjne. Traktuj treningi jak małe zawody, a Twoja forma stopniowo będzie rosła. W ten sposób do pierwszej ligi dobiegniesz bez kontuzji i z ciągłym apetytem na nowe wyzwania. Czytaj więcej

Runner's WorldPorady dla biegaczy

Top 10 - artykuły

1 Bij rekordy: przepis na Twoją nową życiówkę

Zapytaliśmy najlepszych, jakimi metodami walczą o cenne sekundy. Zobacz, co nam powiedzieli i wykręć nową życiówkę już podczas następnego startu.

2 Popraw swoją formę, kiedy śpisz

Zobacz, ile snu naprawdę potrzebujesz i naucz się wysypiać. Potem wyśnione wyniki staną się rzeczywistością.

3 Bieganie i depresja: wybiec z cienia

Stracili ochotę do życia i poczucie kontroli nad nim, trudno było im wykonać proste czynności. Aż nagle zachciało się im biegać.

Człowiek: urodzony, by biegać

Przez miliony lat natura wypracowała jeden gatunek, którego ciało i umysł są stworzone do długiego biegu. To człowiek. Dlaczego właśnie dla homo sapiens bieganie to najbardziej naturalny sposób poruszania się? Czytaj więcej

Otwórz nowy sezon!

Na początku nowego sezonu zawsze stawiamy sobie cele, które chcielibyśmy zrealizować. Oto najczęstsze z nich i, co ważniejsze, sposoby na to, by przed końcem roku nie pozostały jedynie planami. Czytaj więcej