Runner's World poleca:

Co zjeść w barze? 5 zdrowych obiadów za niewielkie pieniądze

Poleć ten artykuł:

Zdarza się tak, że trzeba zjeść na mieście. Zanim poprosisz o danie dnia, rozejrzyj się po menu na własną rękę. Z naszym przewodnikiem dowiesz się, jak mądrze wybierać i komponować wartościowe posiłki dla biegaczy. Nawet w barze mlecznym zjesz zdrowy, odżywczy obiad.

Zestaw nr 1: Spaghetti na bazie sosu pomidorowego + dodatki

Składniki:

  • Zielona sałata, rzeżucha, sos śmietanowy
    Sos w tym daniu nie zawiera śmietany, więc możesz zaszaleć i nałożyć sobie na 1/3 talerza bardziej kaloryczną sałatkę, np. z dwiema łyżeczkami różowego sosu majonezowo-keczupowego.

  • Spaghetti w sosie pomidorowym
    Jeśli wybierasz makaron, zrezygnuj z innych węglowodanów, takich jak ziemniaki czy ryż. Nałóż sobie 1/3 talerza i nie rozpędzaj się z parmezanem.

  • Mięso mielone
    Wybierz chude mięso, przygotowane przy użyciu niewielkiej ilości oleju. Unikaj smażonego mięsa, tym bardziej że sałatka zawiera tłuste składniki. Dwie płaskie chochelki wystarczą.

  • Buraczki i marchewka
    W tym daniu warzywa dostarczają potrzebnego błonnika, witamin i minerałów. Poproś, żeby do jego przygotowania kucharz nie użył zbyt dużo oleju.

Sałatka z różowym sosem, mięso mielone, spaghetti w sosie pomidorowym, warzywa - 425 kcal

Tagi: obiady z baru mlecznego | zdrowe obiady z baru | zdrowe jedzenie w restauracji

Oceń artykuł:

5.0

Skomentuj (0)

Brak komentarzy
dodaj pierwszy komentarz

Runner's WorldPorady dla biegaczy

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij