Runner's World poleca:

Metoda na głoda: 8 zdrowych przekąsek dla biegacza

Poleć ten artykuł:

Na głód, który łapie Cię między posiłkami, przed snem, tuż przed treningiem lub zaraz po nim, pomogą zdrowe i szybkie przekąski. Zaspokoją łaknienie, bez odkładania się w postaci boczków. Już kilka gryzów doda Ci energii i dostarczy potrzebnych wartości odżywczych.

Dlaczego przekąski? Kiedy pełny i wartościowy posiłek potreningowy musi poczekać, możesz skutecznie zasilić swój organizm miniobiadem, który będzie zawierał białko, węglowodany i antyoksydanty. 

Taka przekąska ma jeszcze inne zalety. Zjedzenie małej porcji produktu zawierającego białko przed właściwym posiłkiem sprawi, że łatwiej okiełznasz swój apetyt i zjesz zwyczajnie mniej. Dodatkowo, ludzie pozwalający sobie na małe „co nieco” między regularnymi posiłkami lepiej przyswajają witaminy i minerały.

Wypróbuj jedną z naszych sprytnych i zdrowych propozycji na prostą przekąskę.

Tagi: przekąska dla biegacza | zdrowe przekąski

Oceń artykuł:

3.8

Skomentuj (0)

Brak komentarzy
dodaj pierwszy komentarz

Runner's WorldPorady dla biegaczy

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij