Runner's World poleca:

Plan żywieniowy na zawody: Co jeść przed i po bieganiu

Poleć ten artykuł:

Chcesz biegać dalej i szybciej? Potrzebujesz dobrego paliwa. Nakarm swój organizm przed biegiem ze szwajcarską precyzją, żeby dać mu jeszcze większego kopa. Zadbaj też o dostawy energii w czasie i po biegu. Pomoże Ci w tym precyzyjna rozpiska żywieniowa na zawody i treningi.

Spożywanie określonych produktów we właściwym czasie to sekretna broń stosowana przez zawodowych lekkoatletów – napędza ich w dniach treningowych i w czasie zawodów oraz wspomaga regenerację. Nic nie daje większej mocy w biegu niż węglowodany – dostarczają one szybkiej energii mięśniom.

Dodatek białka przydaje się przy dłuższym wybieganiu i pozwala na szybszą regenerację mięśni po wysiłku. Tłuszcz i błonnik powinny być z kolei ograniczone, ponieważ spowalniają przemieszczanie pokarmu w jelitach i mogą być źródłem problemów żołądkowych. No dobrze, tylko kiedy i co dokładnie jeść?

Mamy dla Ciebie precyzyjną ściągę podaną wprost na talerzu.

Tagi: co jeść przed i po bieganiu | plan żywieniowy | co jeść przed zawodami | co jeść przed bieganiem

Oceń artykuł:

4.2

Skomentuj (0)

Brak komentarzy
dodaj pierwszy komentarz

Runner's WorldPorady dla biegaczy

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij