REKLAMA

Forum - Zdrowie

Dyskusja do tematu: Tłuszcz na brzuchu: ukryty zabójca

Diety, liczenie kalorii i odchudzanie znasz tylko z opowieści? OK, ale na wszelki wypadek lepiej sprawdź, czy nie cierpisz na otyłość. Żartujemy? Nie! Określenia "chudy" i "otyły" wykluczają się tylko w słownikowych definicjach. W rzeczywistości mogą dotyczyć tej samej osoby.

Przejdź do artykułu
  • avatar zgłoś
    przez ~bllleee,
    2018-01-07 12:04:53

    Dla kogo? Osoby powracające po kontuzji albo dopiero wdrażające się do regularnych treningów......Jak? 1,5 km spokojnego biegu, 3 km z intensywnością utrudniającą swobodną rozmowę, znów wolniejsze 1,5 km i kolejne 3 szybsze kilometry, zakończ 1,5 km truchtu.......Troche przegięcie 10km dla osób wdrażających sie.Ja cwicze 6km dziennie i wiem ze to jest wysiłek wiec jakim cudem wdrazając sie zrobic 10km w tym 3km z duża intensywnosciadla mnie to glupota a zas ludzie sie wkurzają bo nie daja rady

  • avatar zgłoś
    przez ~Karol,
    2018-02-08 19:53:33

    Zróbcie proszę coś z tym spamem w komentarzach.

  • avatar zgłoś
    przez ~shi,
    2019-07-28 17:22:44

    Musze artykul strescic aby cos zrozumiec tyle w nim mądrosci

  • avatar zgłoś
    przez ~Maciek,
    2019-09-18 00:45:51

    Gdybym był w stanie przebec ponad 10km (z czego 3 intensywnie) to raczej nie miałbym problemów z brzuchem. Świetna rada...

  • avatar zgłoś
    przez ~boo,
    2020-02-21 23:06:25

    Ludzie po kontuzji mają przebiec 10,5 km.... to chyba jakiś żart

  • avatar zgłoś
    przez ~Joe,
    2020-05-01 11:34:15

    No właśnie, 10km z hakiem dla wdrażających się? A wyżej piszecie, że interwały są dla osób wytrenowanych.

  • ODPOWIEDZ +
REKLAMA