Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.5

Aplikacja RW Dieta biegacza: pobierz już teraz!

Jedzenie biegacza to nie tylko makaron i banany. Na dowód tego RW ma dla Ciebie pierwszą aplikację dietetyczną dla biegaczy. Znajdziesz w niej 73 przepisy na posiłki, koktajle, domowe izotoniki, przekąski przed i po biegu plus całe mnóstwo porad dietetyków i trenerów. Ściągnij "RW Dieta biegacza" za darmo z Google Play i wypróbuj już dziś!

Aplikacja Runner's World Dieta biegacza - pobierz za darmo z Google Play

Żeby biegać dalej i szybciej, pobijać życiówki i po prostu cieszyć się bieganiem, potrzebujesz odpowiedniego paliwa dla Twoich mięśni. Dlatego przygotowaliśmy 73 przepisy na dania, koktajle i przekąski przed i po biegu, które możesz łatwo przygotować z produktów dostępnych w każdym supermarkecie, i oddajemy je Tobie w formie prostej w obsłudze, wygodnej w codziennym użytkowaniu aplikacji ”Runner's World Dieta biegacza” dostępnej na smartfony i tablety z Androidem.  

Co jeść przed i po treningu

Aplikacja ”RW Dieta biegacza” została podzielona na kilka działów. W dwóch pierwszych kategoriach, czyli ”2 godziny przed biegiem” i ”30 minut przed biegiem”, znajdziesz posiłki i przekąski, które są lekkostrawne i dadzą Ci zastrzyk energii przed treningiem.

Zdajemy sobie sprawę, że każdy biegacz ma inny metabolizm, jedni trawią pokarmy szybciej, inni wolniej, do tego każdy z nas inaczej toleruje np. produkty z błonnikiem i laktozą, dlatego potraktujcie te propozycje jako wskazówkę, inspirację, którą trzeba wypróbować na własnym organizmie i wybrać przekąski, które najlepiej przyswaja Wasz organizm. 

Dania w kategorii ”30 minut po biegu”, mają przede wszystkim szybko uzupełnić Twój nadwyrężony zapas węglowodanów, a ściślej glikogenu zgromadzonego w wątrobie i mięśniach.

Potrawy w dziale ”1 godzina po biegu” są najbardziej kaloryczne, bogate w białko i węglowodany, ponieważ maksymalnie do 60 minut po wyczerpującym treningu czy starcie w biegu trzeba dostarczyć organizmowi paliwo regenerujące mięśnie. Jeśli tego nie zrobisz, Twoje ciało zacznie ”zjadać” w pierwszej kolejności swoje mięśnie, a tego przecież nie chcesz, nawet jeśli zamierzasz zrzucić kilka kilogramów.    

Wszystkie dania dla wegetarian oznaczyliśmy w naszej aplikacji zielonym W przy zdjęciach potraw.

Z kolei w dziale ”Dietetyczny trener” znajdziesz zasady żywieniowe opracowane przez ekspertów Runner’s World podane w przystępnych poradach. Znajdziesz tu odpowiedzi na pytania, jak określić swoje zapotrzebowanie na paliwo dla organizmu, jak uniknąć błędów żywieniowych, jak rozwiązać problemy żołądkowe, jak stosować żele energetyczne i wiele, wiele innych.

Wysoka jakość, lekka forma

Przepisy proponowane w naszej aplikacji ułożyli dietetycy i kucharze współpracujący z Runner’s World, którzy sami biegają i przetestowali potrawy na swoich żołądkach. Porady merytorycznie konsultowaliśmy z naukowcami i specjalistami od żywności i żywienia sportowców, a dla większej ”lekkostrawności” wszystkie materiały zostały opracowane przez zespół redakcji Runner’s World.

Aplikację ”Runner's World Dieta biegacza” możesz pobrać za darmo ze sklepu Google Play (kliknij tutaj) i zainstalować na dowolnym urządzeniu z systemem Android w wersji 2.2 lub wyższej.

RW

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Szkoda, że aplikacja, który wydaje się ciekawa dostępna jest jedynie na Androida, a pominięto użytkowników iOS i WP. Wiadomo kiedy to się zmieni? :)

    krytyczny_liber, 2015-02-20 12:32:45
  • avatar
    zgłoś
    Witam! Słyszałam, że aplikacja jest fajna dla ludzi aktywnych, szkoda tylko,że nie jest dostępna dla rodaków za granicą:(
    kristii, 2015-01-20 23:25:17
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij