Runner's World poleca:

Biegać czy nie biegać? Pomożemy podjąć decyzję

Poleć ten artykuł:

Każdemu biegaczowi zdarzyło się parafrazować klasyka. Możesz prowadzić monolog jak Hamlet i mnożyć swoje wątpliwości... albo podjąć decyzję tu i teraz. Wypisaliśmy 6 sytuacji, w których zastanawiasz się, czy wyjść na trening i argumenty za każdą opcją.

Są sytuacje, w których trzeba odpuścić trening. Wolne pomoże uniknąć dłuższej przerwy lub zniechęcić Cię do biegania. Zobacz, w jakich sytuacjach biegacze zastanawiają się, czy ubrać buty, czy jednak kapcie.

Jeszcze więcej dylematów biegacz przeczytasz tutaj: Dylematy biegacza: 8 wyborów, przed którymi stajesz

Łapie Cię przeziębienie

Biegasz

  • Nie tracisz formy, realizujesz plan treningowy,
  • Niektórzy twierdzą, że wysiłek pomaga im zwalczyć chorobę i hartuje ciało,
  • Jeżeli nie masz temperatury, a mięśnie nie są obolałe, swobodnie oddychasz – przeziębienie nie powinno sprawić dyskomfortu w trakcie biegu,
  • Ciężki trening zamień na coś lżejszego. Skróć bieg lub zmniejsz ilość powtórzeń.

Odpuszczasz

  • Możesz wykonać ćwiczenia w domu,
  • Masz gorączkę? Zwiększysz ją, biegając,
  • Osłabione ciało jest podatne na kontuzje,
  • Zmęczenie utrudni walkę z chorobą,
  • Jeżeli bardziej zachorujesz, przerwa w bieganiu będzie dłuższa.

Tagi: kiedy odpuścić bieganie | kiedy zrezygnować z treningu

Oceń artykuł:

5.0

Skomentuj (0)

Brak komentarzy
dodaj pierwszy komentarz

Runner's WorldPorady dla biegaczy

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij