Runner's World poleca:

Biegaj bez wahania: 4 ćwiczenia na równowagę

Poleć ten artykuł:

Nierówne i niestabilne podłoże, jakie spotykasz np. na ścieżkach trailowych w lesie czy w górach, są wyzwaniem dla Twojej koordynacji i stabilizacji. Wykonuj regularnie ćwiczenia rozwijające poczucie równowagi, a pewniej poczujesz się nawet na bardziej wymagającej trasie.

Zadania, które przygotowaliśmy dla Ciebie na następnych stronach wykonuj  2 razy w tygodniu na specjalnych dyskach (zwanych też beretami i poduszkami) do ćwiczeń równowagi.

Od deski do deski

Wzmocnij mięśnie bioder i tułowia, a wspinanie na wzniesienia będzie łatwiejsze.

Jak: Ustaw się jak w pozycji do pompki, a dłonie oprzyj na przyborach do ćwiczenia równowagi. Prawe kolano przyciągnij do lewego łokcia. Utrzymuj lewą nogę i plecy wyprostowane. Po chwili wróć do pozycji startowej i przyciągnij lewe kolano do prawego łokcia. Powtórz 10 razy.

Tagi: ćwiczenia na równowagę | ćwiczenia na koordynację | ćwiczenia wzmacniające

Oceń artykuł:

3.3

Skomentuj (0)

Brak komentarzy
dodaj pierwszy komentarz

Runner's WorldPorady dla biegaczy

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij