Runner's World poleca:

Ćwiczenia na nogi: Przysiady w różnych wersjach

Poleć ten artykuł:

Przysiady to stare, dobre ćwiczenie, które powinno należeć do treningowego standardu biegacza. Buduje siłę, która pozwala Ci biegać szybciej i bezpieczniej, aktywuje pośladki, biodra, mięśnie kulszowo-goleniowe, uda, łydki i korpus. Spróbuj tego ćwiczenia w różnych wariantach.

Przysiady w różnych wariantach (prawidłowo wykonywane) pozwolą Ci też zabezpieczyć się przed takimi kontuzjami, jak np. kolano biegacza i syndrom pasma biodrowo-piszczelowego.

Jeżeli znudziły Cię się zwyczajne przysiady, spróbuj tych kilku wersji, które pozwolą Ci zyskać jeszcze więcej ze zwykłego zginania kolan.

Wypad w bok

Uczyni pośladki Twoją mocną stroną.

Jak: Stojąc, odstaw lewą stopę w bok. Zginaj lewe kolano i zejdź w dół do przysiadu. Odepchnij się i wróć lewą nogą do pozycji wyjściowej. Zrób to samo w prawą stronę. Zmieniając za każdym razem nogi, zrób 2 serie po 15 powtórzeń.

Tagi: ćwiczenia wzmacniające | ćwiczenia siłowe | ćwiczenia na nogi | przysiady

Oceń artykuł:

4.4

Skomentuj (0)

Brak komentarzy
dodaj pierwszy komentarz

Runner's WorldPorady dla biegaczy

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij