Runner's World poleca:

Dynamit w nogach: 4 ćwiczenia wzmacniające

Poleć ten artykuł:

Te ćwiczenia są godne nagrody Nobla: proste i skuteczne. Mięśnie to zasadniczy element biegania, ale jak widać po sylwetkach średnio- i długodystansowców, nie o rozbudowaną muskulaturę tu chodzi. Ważniejsze jest to, jak szybko potrafisz je wykorzystać.

Wypróbuj te dynamiczne, wzmacniające ćwiczenia, które wymagają wygenerowania dużej mocy w krótkim czasie. Dzięki nim szybko osiągniesz jej maksymalny poziom podczas biegu. Możesz powtarzać ten zestaw ćwiczeń nawet 2 razy w tygodniu, najlepiej dwa dni przed lub po treningu szybkościowym.

Rotacja w wypadzie

Zbalansowana praca mięśni obręczy biodrowej da Ci stabilne odbicie. Oprzyj grzbiet stopy na ławce ustawionej niecały metr za Tobą. Zegnij nogę ustawioną z przodu. Skręć prosty tułów o 45 stopni w prawo, wróć do centrum i obróć się w lewo. Powtórz 2 x 8 na każdą nogę.

Tagi: ćwiczenia siłowe na nogi | ćwiczenia na mocniejsze nogi | ćwiczenia dla biegacza

Oceń artykuł:

3.8

Skomentuj (0)

Brak komentarzy
dodaj pierwszy komentarz

Runner's WorldPorady dla biegaczy

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij