Runner's World poleca:

Utrzymaj formę. Plan treningowy na bieganie jesienią

Poleć ten artykuł:

Twoja forma wcale nie musi jesienią spadać wraz z liśćmi. Z końcem lata rozpoczyna się najlepsza dla biegaczy pora roku! Wykorzystaj ją optymalnie i dalej rób szybkie postępy, bez względu na to, od jak dawna trenujesz i jakie stawiasz sobie cele. Wybierz jeden z pięciu programów.

Czy to tylko nasze wrażenie, czy rzeczywiście jesień jest najlepszą porą roku dla biegaczy? Wciąż jest wystarczająco ciepło na szorty, a jednocześnie na tyle chłodno, aby nie zniechęcać się do zwiększania tempa. Dodatkowo właśnie minęło lato, podczas którego dużo trenowałeś i osiągnąłeś swój roczny szczyt formy.

Ale jesień szybko mija i jeżeli dobrze się do niej nie przygotujesz, to z nadejściem zimy stracisz wszystko, co do tej pory wypracowałeś. A przecież lepiej jest się rozwijać. Kontynuując pracę nad swoją kondycją, sprawisz, że w następnym roku będziesz biegał jeszcze szybciej i będziesz mniej podatny na kontuzje .

"Kluczem do stałego, długotrwałego postępu w bieganiu jest nieustanna praca nad kondycją, każdego roku kolejny mały krok w pracy nad kondycją" - twierdzi Brad Hudson, trener z Eugene w stanie Oregon (USA). Niezależnie od tego, czy chcesz skupić się na motywacji, szybkości, sile czy wytrzymałości - mamy sprawdzony plan treningowy właśnie dla Ciebie.

Tagi: bieganie jesienią | plan treningowy | utrzymanie formy

Oceń artykuł:

4.4

Skomentuj (0)

Brak komentarzy
dodaj pierwszy komentarz

Runner's WorldPorady dla biegaczy

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij