Runner's World poleca:

Podstawowe skoki parkour: Sposób na miejski tor przeszkód

Poleć ten artykuł:

Zamień swój trening na wizytę w wielkim placu zabaw. Przeszkody, które spotykasz po drodze, czyli murki, barierki, ławki, nie omijasz, ale pokonujesz w efektywny i efektowny sposób. Traceurzy radzą, jak jeszcze szybciej poruszać się w miejskiej dżungli.

Ewolucje wykonuj na niskich przeszkodach i powoli przechodź na coraz bardziej wymagające. Na początku staraj się wykonywać proste sekwencje złożone z 2-4 skoków. Gdy poczujesz, że jesteś gotowy wskoczyć na wyższy poziom, zobacz youtube.com/TappBrothers.

Przeczytaj więcej o parkourze i freerunningu: Freerunning i parkour: Sztuka przemieszczania się po mieście

Skok kuczny: 10-20 powtórzeń

Wybijasz się z dwóch lub z jednej nogi. Po wybiciu kładziesz ręce na przeszkodzie. Nogi trzymasz razem, przyciągasz do klatki piersiowej i przenosisz nad przeszkodą. Nie możesz być za blisko przeszkody, żeby nie zahaczyć o nią stopami.

Tagi: parkour | freerunning | techniki | ćwiczenia

Oceń artykuł:

3.5

Skomentuj (0)

Brak komentarzy
dodaj pierwszy komentarz

Runner's WorldPorady dla biegaczy

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij