Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Przykładowy trening z Boot Camp: ćwiczenia w parach

Wykorzystaj elementy stosowane podczas zajęć Boot Camp, by wzmocnić mięśnie, które poprawią Twoje wyniki na trasie. Potrzebujesz kilka metrów kwadratowych wolnego miejsca, partnera do pomocy i trochę pary w płucach. Poczuj się jak rekrut.

Ćwiczenia w parach Boot Camp fot. Mariola Godlewska

Oto kilka przykładowych ćwiczeń wykonywanych w parach na treningu Boot Camp, służących ogólnemu wzmocnieniu ciała. "Ćwiczenia parami są znacznie ciekawsze i przyjemniejsze niż w pojedynkę. Partnerzy wzajemnie mobilizują się do większego wysiłku, pilnują się przed popełnianiem błędów. Tego rodzaju trening daje większą satysfakcję i przynosi lepsze efekty" – mówi trener Piotr Tartanus.

1. Podciąganie z leżenia między nogami drugiego partnera

Wzmacnia biceps, mięsień naramienny i najszerszy grzbietu.

2. Piętrowe pompki

Podpór przodem, partner na górze także w podporze wykonuje pompki. Osoba na górze wzmacnia triceps, mięsień piersiowy większy i naramienny; osoba na dole mięśnie brzucha, tułowia i barku.  

3. Wypady na boki

Stoimy w rozkroku twarzą do siebie, trzymamy się za ręce i wykonujemy wypady na boki w przeciwne strony. Pracują: mięsień pośladkowy wielki i grupa mięśnia czworogłowego.  

4. Podciąganie nóg w leżeniu na plecach partnera

Wzmacniasz mięsień biodrowo-lędźwiowy, prosty uda i mięśnie brzucha.

5. Przysiady

Stoimy złączeni plecami, splatamy ramiona i wykonujemy przysiady. Pracuje mięsień pośladkowy.

6. Pompki z przysiadem

Podpór przodem, partner trzyma nas za kostki. Wykonujemy jednocześnie pompkę i przysiad. Jedna osoba wzmacnia mięsień pośladkowy wielki i czworogłowy, druga triceps i mięsień piersiowy.

Przeczytaj więcej o: Boot Camp, czyli trening funkcjonalny w grupie

RW 03/2013

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Fajne ćwiczenia ale jak namówić dziewczynę by zaczęła trenować na "poważnie" a nie przy filmikach z internetu co jest dla mnie śmieszne bo nic nie daje. Trenuję w Saturn Fitness na Bielanach już pół roku i trenerka wytłumaczyła mi jak trenować z moją dziewczyną ale nie wiem jak wytłumaczyć że od takich ćwiczeń nie będzie wyglądała jak "Pudzian"

    Rafał, 2015-06-19 10:32:53
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij