Runner's World poleca:

Regeneracja po biegu: 6 relaksujących pozycji jogi

Poleć ten artykuł:

Znasz to zmęczenie po długim biegu albo po zawodach? Wszystko Cię boli, nie możesz ruszyć nogą, czujesz, jak sztywnieją stawy i jedyne, na co masz ochotę, to położyć się, nawet na podłodze? OK, zrób to! Oto 6 sposobów, jak zdrowo odpocząć na poduszkach.

Mówimy poważnie – weź kilka poduszek i zrelaksuj się, wykorzystując do tego tych sześć prostych pozycji jogi. Już godzina wystarczy, by przyspieszyć proces regeneracji – poprawisz krążenie i rozciągniesz mięśnie, zmniejszając ból.

Każdą pozycję utrzymuj od 5 do 15 minut. Postaraj się mocno odprężyć: zamknij oczy i oddychaj bardzo głęboko. I nie próbuj tego od razu po biegu – najpierw coś zjedz i weź prysznic albo kąpiel. Jeśli przy okazji trochę się zdrzemniesz, nic się nie stanie...

Wodospad

Połóż się tyłem na poduszce na tyle blisko ściany, by oprzeć na niej wyprostowane nogi. Ręce rozluźnij po bokach. Zamknij oczy i uspokój oddech.

Tagi: regeneracja po bieganiu | regeneracyjne pozycje joga | ćwiczenia po bieganiu

Oceń artykuł:

4.0

Skomentuj (0)

Brak komentarzy
dodaj pierwszy komentarz

Runner's WorldPorady dla biegaczy

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij