Runner's World poleca:

Rozciąganie w wodzie: 6 ćwiczeń na mocniejsze nogi

Poleć ten artykuł:

Po treningu w upalny letni dzień marzysz o wskoczeniu do basenu? Nie odmawiaj sobie tej przyjemności - dodaj trochę urozmaicenia do rutynowego rozciągania i zwiększ swoją elastyczność w ramach stretchingu w wodzie. Oto najlepsze ćwiczenia na poszczególne partie mięśniowe ciała.

Rozciąganie w wodzie pozwala uzyskać większy zakres ruchu niż na lądzie, bo takie otoczenie daje poczucie bezpieczeństwa i lepszej kontroli ruchu. Dodatkowo przyjęcie optymalnej pozycji wiąże się z mniejszym napięciem. Po treningu i lekkim ochłonięciu wejdź do wody i rozciągaj się, utrzymując każdą pozycję przez 20-30 s. Zrób 2 serie na każdą nogę.

Zginacze biodra

Stań w wykroku, lewe podudzie oprzyj na małym stopniu. Zegnij prawą nogę i przenieś ciężar ciała do przodu. Poczuj rozciąganie z przodu lewego biodra.

Tagi: rozciąganie w wodzie | stretching w wodzie | ćwiczenia w wodzie | ćwiczenia w basenie | aquarunning

Oceń artykuł:

4.2

Skomentuj (0)

Brak komentarzy
dodaj pierwszy komentarz

Runner's WorldPorady dla biegaczy

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij