Runner's World poleca:

Trening na bieżni lekkoatletycznej [ĆWICZENIA]

Poleć ten artykuł:

Bieżnia lekkoatletyczna nie jest przeznaczona wyłącznie dla zawodowców. Amator też się świetnie na niej odnajdzie. To tutaj wykujesz szybkość i sprawność. Skorzystaj z zestawu ośmiu ćwiczeń na stadionie, które poprawią Twoją biegową formę.

Mistrzostwa świata w lekkiej atletyce co prawda już za nami, ale warto po raz kolejny zainteresować się stadionem. Amatorzy z reguły korzystają z niego, kiedy rozpaczliwie brakuje im terenów do biegania w okolicy lub chcą wykorzystać precyzyjny pomiar dystansu do mocnych treningów interwałowych.

Jednak w powszechnym mniemaniu krążenie po stadionie jest nudne i niepotrzebne. Jeśli nie pałacie miłością do bieżni, ale myślicie o poprawie swoich wyników i wszechstronnym rozwoju, powinniście zweryfikować swoją antypatię do stadionu lekkoatletycznego. Nie musicie kupować kolców, zapisywać się do klubu – po prostu umówcie się z przyjaciółmi na wspólne sesje lub wpadnijcie na sobotnie zajęcia „Biegam Bo Lubię”.

Cotygodniowy trening sprawności ogólnej, kształtowanie techniki biegu, ćwiczenia na płotkach czy kontrolowane treningi tempowe – oto niezbędne minimum pierwiastków lekkoatletycznych w diecie biegacza amatora. Na kolejnych stronach prezentujemy kilka z nich wraz z opisem i korzyściami, które ze sobą niosą. Zatem na bieżnię marsz! 

Tagi: ćwiczenia na bieżni lekkoatletycznej | ćwiczenia na stadionie

Oceń artykuł:

3.9

Skomentuj (0)

Brak komentarzy
dodaj pierwszy komentarz

Runner's WorldPorady dla biegaczy

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij