Runner's World poleca:

Trening siłowy Krystiana Zalewskiego: Ćwiczenia na moc

Poleć ten artykuł:

Krystian Zalewski, reprezentant polski w biegu na 3000 m z przeszkodami, wykonuje trening siłowy dwa razy w tygodniu. Dobrane starannie ćwiczenia siły dynamicznej mają na celu zwiększenie mocy, szczególnie w specyficznych warunkach biegu przeszkodowego.

Bieg na 3000 metrów z przeszkodami wymaga świetnego przygotowania fizycznego, by po każdym z 35 skoków zniwelować ogromne przeciążenia działające na szkielet i mięśnie zawodnika.

"Przełom w mojej karierze nie wynika tylko z szybszego biegania czy większej liczby kilometrów, ale z wprowadzenia mocnego treningu siłowego i idących z tym w parze zmian w treningu biegowym” – mówi Krystian Zalewski.

Poznaj bliżej sylwetkę polskiego przeszkodowca: Krystian Zalewski i jego kariera z przeszkodami

Zobacz, jak przy pomocy trzech ćwiczeń, jakie wykonuje Krystian Zalewski, zwiększyć swoje szanse na starcie.

Tagi: trening siłowy | Krystian Zalewski

Oceń artykuł:

5.0

Skomentuj (0)

Brak komentarzy
dodaj pierwszy komentarz

Runner's WorldPorady dla biegaczy

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij