Runner's World - bieganie, sprzęt - wszystko dla biegaczy

Test butów do biegania - wiosna 2022
Najnowszy numer RW już w sprzedaży!
TRENING
5 nowych sposobów oceny biegowych postępów
5 wskaźników, które mogą być dowodem na to, że bieganie zmienia nie tylko Twoją formę, ale i życie.
TRENING
Trening do biegu na 5 km poniżej 30 minut dla początkujących
Z tym planem porządnie się zmęczysz, ale przebiegniesz "piątkę" w czasie krótszym niż pół godziny.
NEWSROOM
Adrian Kostera pobił rekord świata Roberta Karasia w pięciokrotnym Ironmanie!
Niespełna 68 godzin wystarczyło Polakowi do zwycięstwa w zawodach Bretzel Ultra Tri we Francji.
LUDZIE
Czy przedstartowe rytuały i amulety rzeczywiście działają?
Stara para skarpet albo ulubiona playlista – każdy z nas wierzy w coś, co przynosi mu szczęście...
TRENING
Metoda szybkiego startu: trening na poprawę VO2 max
Czasem „za szybkie” rozpoczęcie biegu może być lepszym rozwiązaniem niż taktyka równego tempa.
TRENING
Wyżej kolana! 3 ćwiczenia na lepszą technikę biegu
Koniec z szuraniem stopami po ziemi – wysokie unoszenie kolan jest kluczowe dla dobrej sylwetki biegowej i wyników.
TRENING
Co musisz wiedzieć o bieganiu, czyli dylematy nowicjusza
Zaczynasz biegać? Oto odpowiedzi - pół żartem, pół serio - na pytania, które dręczą początkujących.
TRENING
48 godzin przed zawodami: ostatnie przygotowania do startu
Zobacz, jak wykorzystać ostatnie dni przed zawodami, żeby na trasę wyruszyć w optymalnej dyspozycji.
NEWSROOM
Poznań Maraton 2022: ruszyły zapisy! Jakie wpisowe i koszulka?
Jeden z najważniejszych polskich maratonów powraca do kalendarza po niemal trzyletniej przerwie.
NEWSROOM
Nocny adidas Półmaraton Praski 2022: nocne bieganie wraca do stolicy!
Nocne bieganie wraca po pandemii do Warszawy! Lada dzień ruszą treningi do kultowego już biegu.
SPRZĘT
Nieprzemakalni i wiatroodporni: wizyta w tajnym laboratorium Gore
Tylko w tym miejscu można przenieść się w dwie godziny z Doliny Śmierci na szczyt Mount Everest.
TRENING
Sezon startowy: jak zbudować formę do jesiennych biegów
Jak tydzień po tygodniu budować i utrzymywać formę przez lato i jesień, tak by móc walczyć o życiówki.
Z NASZYCH STRON