MOWI: łosoś z żyłką biegacza

Czego trzeba, by dobrze biegać?  Dobrego treningu, wytrwałości, nastawienia… to jasne. Ale odpowiednia regeneracja i to, czego dostarczamy swojemu organizmowi w tym, co jemy, ma kluczowe znaczenie. To stąd czerpiemy energię - dosłownie i w przenośni,  dlatego warto jeść tylko rzeczy dobre - wszyscy to wiemy. Ale czy "dobre" oznacza tylko "smaczne" albo "pożywne"?

Dobrze się składa, że z norweskich arktycznych wód na polski rynek przypłynął MOWI – łosoś przepełniony dobrem.

Zacznijmy od… mety. Po treningu kluczowa jest regeneracja mięśni i ścięgien, których głównym materiałem budulcowym jest kolagen, a łosoś to świetne źródło kolagenu. Jak rozpoznać gatunek, który jest w niego bogaty? To nie jest trudne!

Przyjrzyj się, jak wyraźne są charakterystyczne jasne linie na filecie łososia - to właśnie żyłki kolagenu. Im wyraźniejsze, tym go więcej. Na łososia MOWI wystarczy rzucić okiem, by wiedzieć, że będzie dobry dla przetrenowanych ścięgien i pomoże uporać się z ich mikrouszkodzeniami.

Gdy jesz pysznego łososia MOWI, od razu dostarczasz swoim ścięgnom budulca (zwłaszcza, jeśli masz już więcej niż 25 lat - od tego czasu w naszym ciele kolagenu ubywa!), ale też witamin B12, E i D oraz nienasyconych kwasów tłuszczowych Omega-3 w sporych ilościach (to ważne, bo Omega-3 dobrze wpływa na Twój mózg, odpowiadający za koordynację, uwagę, motywację i... wyniki).

A dlaczego mówimy, że MOWI jest przepełniony dobrem? Raz, że świetnie go karmimy - specjalną karmą o wysokiej zawartości składników pochodzenia morskiego. Dwa, że dbamy o niego i o morze - nie dostaje antybiotyków (więc ty też ich nie jesz) i żyje w sposób przyjazny środowisku naturalnemu (MOWI posiada restrykcyjny atest ASC).

Dietę i dystans, jaki każdy MOWI przebiegł od narodzin aż do Twojego talerza, możesz sprawdzić sam, skanując kod QR na opakowaniu.

Wierzymy, że całe dobro, które dajemy MOWI, wróci Ciebie na talerzu - biegiem. Smacznego!

M

Zobacz również:
W biegu na 5 kilometrów nie ma czasu na naprawianie błędów: od samego startu trzeba mieć wszystko pod kontrolą. Dlatego przygotowania do tego dystansu musisz potraktować poważnie, jeśli masz ambicje wykręcić naprawdę dobry czas. Oto kluczowe elementy treningu dla szybkiego biegania „piątki”. Uwaga! Jako efekty uboczne mogą pojawić się większa efektywność i lekkość biegu na innych dystansach.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
Advertisement