[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.6

Miód – sojusznik biegacza na wagę złota

Łyżeczka miodu zawiera tylko kilka kilokalorii więcej niż cukier, ale wygrywa z nim już na starcie. Oto 5 zdrowotnych powodów, dla których każdy biegacz powinien włączyć miód do swojej diety. Słodycz na rekord polecają Kubuś Puchatek oraz Runner’s World.

Miód - sojusznik na wage złota fot. Repina Valeriya 2015/shutterstock.com

• Redukuje zły cholesterol. Zastąpienie cukru miodem na dwa tygodnie może obniżyć poziom złego cholesterolu oraz białka C-reaktywnego, będącego miernikiem stanu zapalnego w naczyniach krwionośnych.

• Zwiększa moc. Picie co pół godziny jednej łyżki miodu (60 kcal) rozcieńczonego w wodzie odżywia Twoje mięśnie równie dobrze, co żel energetyczny.

• Kontroluje poziom cukru we krwi. Według badań, używanie miodu zamiast cukru pomaga ustabilizować poziom cukru we krwi – dobra wiadomość dla osób ze stanem przedcukrzycowym lub insulinoopornością.

• Podwyższa poziom przeciwutleniaczy. Picie herbaty z miodem gryczanym podwyższa o 7% poziom przeciwutleniaczy w porównaniu do słodzenia jej cukrem.

• Poprawia trawienie. Miód zawiera oligosacharydy – rodzaj cukru, który napędza wzrost poprawiających odporność bakterii jelitowych.

Na szybko i słodko

Przekąski na miodzie do przygotowania w 20 minut lub mniej.

REKLAMA

• 20 minut: Upiecz batoniki energetyczne. Wymieszaj 3 łyżki miodu, 2 łyżki oleju rzepakowego, 2 jajka, orzechy włoskie, startą skórkę pomarańczy i 2 kubki granoli. Piecz przez 15 min. w temp. 190° C.

• 15 minut: Zgrilluj warzywa. Umieść plasterki cukinii, papryki i cebuli na rozgrzanym grillu, posmaruj 2 łyżkami miodu, polej ¼ kubka białego wina i dodaj łyżeczkę wyciśniętego przez praskę czosnku.

• 10 minut: Dressing do sałatki. Wymieszaj 2 łyżki oliwy z oliwek, zawartość ¼ kubka miodu, ½ kubka octu winnego z czerwonego wina, 2 łyżki soku z cytryny i dodaj szczypiorku. Dopraw pieprzem i solą.

• 5 minut: Koktajl jagodowo- -brzoskwiniowy. Zmiksuj ½ kubka jagód, jedną dojrzałą brzoskwinię, kubek jogurtu naturalnego, łyżkę miodu gryczanego, ¼ miąższu ze strąka prawdziwej wanilii i lód.

• Miód doskonale sprawdza się także jako składnik domowego izotoniku - sprawdź, jak go przygotować!

RW 03/2014

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij