[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Forum - Sprzęt: Buty

Buty dla początkującego
    przez janusze,
    2013-06-24 22:58:11

Na początku chciałbym się przywitać, bo jestem nowy ;).
    Ale do rzeczy.
    Biegam prawie od miesiąca i stwierdziłem, że to chyba właściwy czas żeby zakupić swoje pierwsze buty do biegania.
    Ważę niecałe 90kg, a moja stopa jest neutralna. Biegam po asfalcie. Czy moglibyście polecić mi jakieś porządne buty? Chciałbym na nie przeznaczyć max. 300-350zł.

Co sądzicie o sklepie sklepbiegacza.pl w Katowicach? Warto się tam wybrać, czy raczej nie? 
    Dzięki za odpowiedzi, bo jestem kompletnie zielony w tych sprawach ;)

przez czebula,
    2013-08-10 23:07:20

Ja uwielbiam buty z Nike, ostatnio kupiłem sobie takie: 
    http://air-max.pl/index.php?route=product/product&path=109&product_id=104
    Biega mi się w nich genialnie. No i pasują kolorystycznie do mojego dresu :D

przez gregory-80,
    2013-08-30 15:01:06

Witaj
    Idź śmiało do sklepu biegacza w Katowicach. Na pewno otrzymasz fachową poradę i dobór butów do swojej wagi / przebigu / typu stopy.
    Pozdrawiam

przez martak,
    2013-09-16 19:09:23

Czebula" data-cid="2222" data-time="1376168840 napisał(-a):
    "Ja uwielbiam buty z Nike, ostatnio kupiłem sobie takie: 
    http://air-max.pl/index.php?route=product/product&path=109&product_id=104
    Biega mi się w nich genialnie. No i pasują kolorystycznie do mojego dresu :D"
    Popieram, Nike są świetne!

przez doroteczka,
    2013-09-23 12:59:39