[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA

Forum - Trening

Dyskusja do tematu: Trening do półmaratonu na nową życiówkę

Kluczem do ustanowienia nowej życiówki w półmaratonie jest takie skomponowanie treningów, aby pozwoliły Ci poprawić zarówno wytrzymałość, jak i szybkość. Nasz 10-tygodniowy plan treningowy na rekordową "połówkę" pomoże Ci jednocześnie zadbać o oba te elementy, a porady naszych ekspertów ułatwią Ci dopilnowanie detali, dzięki którym uda Ci się urwać jeszcze parę sekund.

Przejdź do artykułu
  • avatar zgłoś
    przez ~Leszek,
    2019-06-11 18:58:43

    Witam, co oznacza \"Krótkie interwały: 5 x 800 m z równie długimi przerwami na odpoczynek (5 km, 8 km, 10 km, 8 km, 5 km)\" ? Nie rozumiem tych km w nawiasie.

  • avatar zgłoś
    przez ~Rafał,
    2019-06-16 09:07:14

    Też sie nad tym zastanawiałem :) To oznaczenie Twojego max tempa w poszczególnych interwałach, które masz na dystansie 5, 8 i 10km. Dla mnie to będzie 5km (4:15), 8 km (4:20) i 10 km (4:30). Czyli 1 inrerwał trwa (25sx8) to przerwa równie długa wynosi 3:20. Drugi (26sx8) przerwa -3:28, trzeci (27s.x8) - 3:36, czyli nie bawac się w aptekarza przerwa ok. 3:30

  • ODPOWIEDZ +
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij