Forum - Wasze dyskusje: Dieta

dieta biegacza
  • avatar zgłoś
    przez rudzia102,
    2011-03-17 11:46:08

    Co jeść,żeby nie przytyć. Zwiększony wysiłek fizyczny powoduje zwiększoną chęć na jedzenie, jak temu zaradzić? Macie jakieś sposoby? A może Was ten problem nie dotyczy?

  • avatar zgłoś
    przez kachita,
    2011-03-21 16:43:12

    No tak, jeśli po bieganiu dopada nas wilczy apetyt i wybiegane kalorie uzupełniamy z nawiązką w McDonaldzie, to nie jest to najlepsza strategia
    Myślę, że ważne jest, żeby jeść regularnie, często i potrawy sycące na dłużej, a nie puste kalorie, których dostarczają nam fast food, słodycze, czipsy i spółka. Nie jest łatwo zmienić nawyki żywieniowe, ale można to zrobić małymi krokami. Zacząć na przykład od pieczywa - zamiast białego chleba i bułeczek jeść pieczywo pełnoziarniste. Zamiast białego ryżu - ryż nat...więcej

  • avatar zgłoś
    przez rudzia102,
    2011-03-29 18:37:32

    Czyli generalnie należy liczyć kalorie....

  • avatar zgłoś
    przez amroz,
    2011-04-05 22:28:47

    'Rudzia102' timestamp='1301416652' napisał(-a):
    Czyli generalnie należy liczyć kalorie....
    Ja nie liczę ale jem regularnie, tzn 8 śniadanie, 11 drugie śniadanie 13-14 "obiad" 17-18 kolacja. a po zawodach to mam takie ssanie na jedzenie ze burgerking, pizza hut i inne "śmieciowe jedzenia" są moje ale tak mam po zawodach i następnego dnia a potem przechodzi

  • avatar zgłoś
    przez kamus,
    2011-10-25 21:36:50

    Witam
    Najlepszym sposobem na "głód" po treningu jest:
    1.Własny chleb (z ziarnami)wypieczony w domu.
    2.Spora ilość warzyw: sałata, pomidory,chudy twaróg.
    3.Zakaz otwierania lodówki po godzinie 18-tej.
    Pozdrawiam

  • avatar zgłoś
    przez dariuss16,
    2013-07-12 16:21:35

     Przepraszam i bez urazy,ale co to za bzdety?
    Odświeżam ten temat,na wypadek, gdyby ktoś chcący faktycznie zdrowo schudnąć,bez efektu jo-jo tutaj trafił.Jakie niejedzenie po godzinie 18?!No,chyba,że się chodzi o 20-21 spać,to rozumiem.Nie należy robić takich odstępów pomiędzy kolacją a śniadaniem,zwłaszcza jeśli się zachowuje umiarkowany/wysoki stopień aktywności fizycznej.Przegładzanie się,to najlepszy sposób na odkładanie tłuszczu w organizmie!

  • avatar zgłoś
    przez gustawkaz,
    2013-07-13 15:28:47

    dariuss16 - dobrze piszesz! generalnie chodzi raczej o to by jeść jakiś czas przed snem, by nie kłaść się z pełnym żołądkiem. jeżeli ktoś idzie spać po przysłowiowej dobranocce to faktycznie zaglądanie do lodówki po 18 dla tej osoby powinno być zabronione. 

  • avatar zgłoś
    przez malwina83,
    2014-05-17 22:08:17

    Osoby biegając powinny jeść produkty zbożowe, bogate w węglowodany złożone, takie jak kasze, ryż, pełnoziarniste pieczywo, makarony razowe, rośliny strączkowe. Nie należy zapomnieć również o owocach i warzywach, uzupełniających nasz organizm w witaminy i minerały, które są wydalane podczas treningu wraz z potem .Podczas treningu wzrasta też zapotrzebowanie na białko, które można znleźć w chudym mięsie, rybach, przetworach mlecznych, produktach sojowych, jajach. Ponadto ryby zawierają kwasy tłuszcz...więcej

  • avatar zgłoś
    przez drkub,
    2014-06-20 14:58:22


    malwina83" data-cid="15679" data-time="1400357297">

  • ODPOWIEDZ +