[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA

Forum - Zdrowie

Dyskusja do tematu: Tłuszcz na brzuchu: ukryty zabójca

Diety, liczenie kalorii i odchudzanie znasz tylko z opowieści? OK, ale na wszelki wypadek lepiej sprawdź, czy nie cierpisz na otyłość. Żartujemy? Nie! Określenia "chudy" i "otyły" wykluczają się tylko w słownikowych definicjach. W rzeczywistości mogą dotyczyć tej samej osoby.

Przejdź do artykułu
  • avatar zgłoś
    przez ~bllleee,
    2018-01-07 12:04:53

    Dla kogo? Osoby powracające po kontuzji albo dopiero wdrażające się do regularnych treningów......Jak? 1,5 km spokojnego biegu, 3 km z intensywnością utrudniającą swobodną rozmowę, znów wolniejsze 1,5 km i kolejne 3 szybsze kilometry, zakończ 1,5 km truchtu.......Troche przegięcie 10km dla osób wdrażających sie.Ja cwicze 6km dziennie i wiem ze to jest wysiłek wiec jakim cudem wdrazając sie zrobic 10km w tym 3km z duża intensywnosciadla mnie to glupota a zas ludzie sie wkurzają bo nie daja rady

  • avatar zgłoś
    przez ~Karol,
    2018-02-08 19:53:33

    Zróbcie proszę coś z tym spamem w komentarzach.

  • ODPOWIEDZ +
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij