Profil mathrun

  • avatar
    zgłoś
    bieganie & pływanie
    Cześć, albo jak kto woli dz. dobry
    Trenuję 5/6 razy w tygodniu (czasami 6 dzień to start 800/1500). Jeden dzień w tygodniu staram się przeznaczać na pływanie (a m.in temu, że lubię popływać). Mam do tego pytanie: co powinienem robić, na basenie żeby pływanie było solidnym elementem treningu, żeby przynosiło jakieś korzyści. Z tego co słyszałem podobno pomaga na wydolnosć itp...
    Z góry dzięki za odp.
    mathrun, 2011-06-09 19:10:16
  • avatar
    zgłoś
    kwietniowy RW
    napewno b. duży nakład RW jest w krakowskich empikach, więc teoretycznie w pozostałych też powinien być
    mathrun, 2011-06-10 23:25:18
  • avatar
    zgłoś
    10km w 36'
    Witam mam zamiar na początku sierpnia 10km. Chciałbym pobiec w granicach 36'
    I tu mam pytanie: - czy np. trening typu 2X5km (po 18-19 min) miałby jakiś sens?
    Z jednej strony często spotykam się z informacją, że powinno się czasem pobiegać w tempie zawodów, ale z
    2 bądź co bądź ten typ treningu co podałem wydaje się dość ciężki (to już chyba podchodzi pod III zakres)
    więc co wy o tym myślicie?
    No i na jakich przerwach ew. powinienem robić te "piątki"?
    Z góry dzięki za wszystkie rady, uwagi
    mathrun, 2012-03-21 20:15:06
  • avatar
    zgłoś
    Wytrzymałość szybkościowa 1000m
    cześć:
    no a gdzie np: ćw. sprawnosći ogólnej? typu skipy, krążenia ramion
    ważny jest też trening uzupełniający (brzuszki, i inne ćw. siłowe)
    co do samego treningu biegowego:
    polecam np. taki trening: 20' spokojnego biegu + rozgrzewka + 8X200m (w zakładadanym tempie na 1km) przerwa: 4-5'
    na koniec 10' trucht
    mathrun, 2012-08-31 23:58:57