REKLAMA

Profil rozalka

zgłoś
    Halluksy/paluch koślawy a bieganie.
    Witam, jestem początkująca, póki co nawet 30 minut ciągłego biegu nie ma ale ciągle notuję postepy =)
    Dręczą mnie pytania dotyczące halluksów. Mam spory problem z chodzeniem, toteż z biganiem bywa różnie. Szczerze jednak przyznaję, że często bieganie przychodzi mi łatwiej niż chodzenie jeśli chodzi o ból.
    Stan moich stóp jest na tyle poważny, że najlepiej byłoby się operować, póki co zapisałam się na rehabilitację.
    Wiem powinnam spytać lekarza co on o tym sądzi, ale wtedy nawet nie myślałam o bieganiu, na codzień korzystałam z innych form aktywności.

Teraz konkretne pytanie
    Co zrobić, żeby problem się nie nasilał i nie bolało bardziej, aby móc kontynuować treningi?
    Czy w ogóle halluksy przeszkadzają, albo ich stan się pogarsza podczas biegania ?

Dodam tylko, że u mnie to raczej problem dziedziczny niż wina wysokich obcasów czy tym podobnych.. Przy moich 181 cm nie potrzebuje niewygodnych szpilkek na codzień  :D

rozalka, 2013-05-16 10:54:16
    zgłoś
    Jedzenie przed bieganiem

Amroz" data-cid="610" data-time="1289071668 napisał(-a):
    "Nie śmieje się ale banan :) troszkę się "najesz" a w żołądku nie skacze i dobrze się biega masz taką jak by lekką sytość . Nie polecam jajecznicy !!!!! Ogólnie biegam "na czczo" albo banan albo kilka kęsów bułki z masłem. Tak żeby się zapchać a nie najeść. Dopiero po biegu normalne śniadanie."
    Banan to mój posiłek przed bieganiem jeśli biegam rano przed śniadaniem !!
    rozalka, 2013-05-16 11:11:50
    zgłoś
    Numer specjalny RW już w kioskach!
    Realizuję plan dla początkujących i jestem zadowolona =) widzę efekty =)

rozalka, 2013-05-16 11:14:53
    zgłoś
    Jedzenie przed bieganiem

no run - no fun" data-cid="2013" data-time="1360763318 napisał(-a):
    "Dzień dobry :)
    Chciałam się zapytać - a co robicie jeżeli mały głodek zaatakuje Was po biegu np. o 22 w nocy?