[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.3

Piąta rano: czas na trening [LIST CZYTELNIKA]

Bieganie z samego rana niesie ze sobą szereg zalet – trening zaliczony już na początku dnia, rozbudzenie organizmu już na starcie i naładowanie energią aż do wieczora – ale nie jest to takie proste. Oto historia naszego Czytelnika, któremu poranne treningi weszły w krew.

Jak biegać rano? Bieganie rano to niełatwa sztuka - ale warto wyrobić w sobie ten nawyk, przekonuje Damian (fot. Tym żyje Bydgoszcz).

Jestem amatorem, który sam sobie układa plany treningowe. Swoje pierwsze 10 km przebiegłem w zwykłych butach, co zaowocowało „pięknymi” pęcherzami na obu stopach. Moja kochana żona Ania, widząc moją motywację, na urodziny sprawiła mi buty biegowe. Cieszyłem się jak dziecko.

Za cel obrałem sobie start w 1/4 triathlonu w Bydgoszczy. Cel niby osiągalny, jednak nie wiecie o mnie wszystkiego. Jestem ojcem wspaniałych bliźniaczek w wieku 2 lat, żona też pracuje, zatem nie wchodzi w grę trenowanie popołudniu (dzieci muszą mieć tatę, a żona pomoc męża). Kiedy udaje mi się trenować? Biegam rano, około godziny 5. Nie ukrywam, że o tej porze najlepiej wychodzi trening, bo po prostu wstaję i biegnę sam.

W tygodniu średnio robię 3 treningi biegowe, a siłowe na zmianę z rowerowymi i basenem. Tak mi się spodobało, że w trakcie przygotowań do celu głównego zacząłem sobie stawiać cele pośrednie:

  1. Chciałem wskoczyć do pierwszej setki biegów City Trail i… zająłem 99. miejsce!

  2. Bydgoski Bieg Urodzinowy. Cel: ustanowienie rekordu życiowego 20 min/5 km. Wynik: 19:59. Zrobione!

  3. Bydgoszcz: 10 km. Cel: pierwsza 50. w klasyfikacji Open i ustanowienie rekordu życiowego 42 min. Wynik: 47. miejsce, 41:42/10 km.

Na początku sam się sobie dziwiłem, że udaje mi się w tym trwać, ale wiecie, jak to jest z bieganiem...

Zobacz, jak zacząć trenować rano - na stałe: Bieganie rano. Porady, by poranny trening stał się nawykiem

RW 06/2017

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij