Największe marki już dawno odeszły od najlepiej nam znanego modelu reklamy typu: weź tabletkę, a już jutro Twoja waga wskaże 5 kg mniej. Coraz częściej w swoich kampaniach producenci zabierają Cię do wykreowanego przez siebie świata przeżyć, wywołują emocje i pozwalają utożsamić się z wartościami, które wyznają. I niektórzy temat biegania przyswoili sobie bardzo dobrze.
Te kampanie najbardziej do nas trafiły. Znalazła się tutaj Twoja ulubiona reklamówka?
Z serii: zabawne
Zabawa w bieganie
Komentarz: Nawet jeśli bieganie traktujesz bardzo poważnie, nie zaszkodzi od czasu do czasu wyluzować. Najważniejsze to wiedzieć, kiedy przyspieszyć.
Gdzie pieprz rośnie
Komentarz: Humor sprzedaje się najlepiej - to wiadomo nie od dziś. Ale czy w starciu z królem zwierząt pomogłyby jakieś buty?
Złap mnie, jeśli potrafisz
Komentarz: Czy też masz ochotę cofnąć się do dzieciństwa i pobawić się w berka?
Z serii: dylematy
W sidłach kołdry
Komentarz: Który z biegaczy chociaż raz nie musiał walczyć z ciepłym łóżkiem, które uparcie krzyczało: "Zostań ze mną!"?
Co ma kura do biegania?
Komentarz: Kto jak kto, ale biegacze nie lubią się zamykać w klatce klubów fitness.
Z serii: rzuć wszystko i zacznij biegać
Droga na szczyt
Komentarz: Na szczyt prowadzą różne drogi. Ważne, żeby się nie zatrzymywać.
Bieganie całym życiem
Komentarz: Rzuć wszystko, zacznij biegać... i nie przestawaj. Nawet jeśli inni będą Cię uznawać za wariata,Ty zawsze będziesz miał świadomość, że jesteś "lepszy". Biegasz = wygrywasz.
Uwolnij umysł
Komentarz: Miłość jest kiedy coś się lubi "za bardzo". Słowa Kubusia Puchatka również można odnieść do pasji. Bo to "takie coś", dzięki czemu możemy przetrwać nawet najcięższy dzień.
Z serii: biegać każdy może
Znajdź w sobie wielkość
Komentarz: Wielkość nie jest zarezerwowana dla super gwiazd, ale dla wszystkich, którzy chcą coś osiągnąć.
Zwycięstwo to nie tylko pierwsze miejsce
Komentarz: Wystarczy zacząć, a z czasem nawet maraton będzie w zasięgu nóg, no i głowy oczywiście.
Nie bez powodu w zestawieniu znalazło się aż 5 reklam Nike. Ten producent jest zdecydowanym liderem pomysłowych kampanii. Udowadnia, że opłaca się współpraca z najlepszymi agencjami kreatywnymi.
Według rankingu Forbes na najbardziej wartościową markę 2015 Nike zajmuje 17. miejsce (przed Adidasem - 83. miejsce). Pozostaje czekać, aż inne firmy wezmą bieganie pod lupę.
UWAGA: Nie jest to artykuł sponsorowany. Wszystkie materiały zostały wybrane na podstawie subiektywnej oceny autorki.
Chcesz więcej? Obejrzyj seans z 30 reklamami biegowymi: Reklamy biegowe. Maraton z 30 najciekawszymi spotami [WIDEO]
RW