[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Bieganie w reklamie. TOP 10 reklam biegowych [WIDEO]

W dzisiejszych czasach reklama, która przedstawia tylko produkt i jego przerysowane możliwości, wiele już nie zdziała. Klient wymaga i chce być zaskakiwany. Żeby wybrał daną markę, ta musi zabrać go do świata, który zna i odnieść się do emocji, które są mu najbliższe. 

reklamy bieganie, biegowe reklamy, reklamy z bieganiem Reklamy, które zasługują na biegowego Oscara / fot. shutterstock.com

Największe marki już dawno odeszły od najlepiej nam znanego modelu reklamy typu: weź tabletkę, a już jutro Twoja waga wskaże 5 kg mniej. Coraz częściej w swoich kampaniach producenci zabierają Cię do wykreowanego przez siebie świata przeżyć, wywołują emocje i pozwalają utożsamić się z wartościami, które wyznają. I niektórzy temat biegania przyswoili sobie bardzo dobrze.

Te kampanie najbardziej do nas trafiły. Znalazła się tutaj Twoja ulubiona reklamówka?

Z serii: zabawne

Zabawa w bieganie

Komentarz: Nawet jeśli bieganie traktujesz bardzo poważnie, nie zaszkodzi od czasu do czasu wyluzować. Najważniejsze to wiedzieć, kiedy przyspieszyć. 

Gdzie pieprz rośnie

Komentarz: Humor sprzedaje się najlepiej - to wiadomo nie od dziś. Ale czy w starciu z królem zwierząt pomogłyby jakieś buty? 

Złap mnie, jeśli potrafisz

Komentarz: Czy też masz ochotę cofnąć się do dzieciństwa i pobawić się w berka?


Z serii: dylematy

W sidłach kołdry

Komentarz: Który z biegaczy chociaż raz nie musiał walczyć z ciepłym łóżkiem, które uparcie krzyczało: "Zostań ze mną!"? 

Co ma kura do biegania?

Komentarz: Kto jak kto, ale biegacze nie lubią się zamykać w klatce klubów fitness.


Z serii: rzuć wszystko i zacznij biegać

Droga na szczyt

Komentarz: Na szczyt prowadzą różne drogi. Ważne, żeby się nie zatrzymywać.

Bieganie całym życiem

Komentarz: Rzuć wszystko,  zacznij biegać... i nie przestawaj. Nawet jeśli inni będą Cię uznawać za wariata,Ty zawsze będziesz miał świadomość, że jesteś "lepszy". Biegasz = wygrywasz. 

Uwolnij umysł

Komentarz: Miłość jest kiedy coś się lubi "za bardzo". Słowa Kubusia Puchatka również można odnieść do pasji. Bo to "takie coś", dzięki czemu możemy przetrwać nawet najcięższy dzień. 


Z serii: biegać każdy może

Znajdź w sobie wielkość

Komentarz: Wielkość nie jest zarezerwowana dla super gwiazd, ale dla wszystkich, którzy chcą coś osiągnąć. 

Zwycięstwo to nie tylko pierwsze miejsce

Komentarz: Wystarczy zacząć, a z czasem nawet maraton będzie w zasięgu nóg, no i głowy oczywiście. 


Nie bez powodu w zestawieniu znalazło się aż 5 reklam Nike. Ten producent jest zdecydowanym liderem pomysłowych kampanii. Udowadnia, że opłaca się współpraca z najlepszymi agencjami kreatywnymi.

Według rankingu Forbes na najbardziej wartościową markę 2015 Nike zajmuje 17. miejsce (przed Adidasem - 83. miejsce). Pozostaje czekać, aż inne firmy wezmą bieganie pod lupę.  

UWAGA: Nie jest to artykuł sponsorowany. Wszystkie materiały zostały wybrane na podstawie subiektywnej oceny autorki.

Chcesz więcej? Obejrzyj seans z 30 reklamami biegowymi: Reklamy biegowe. Maraton z 30 najciekawszymi spotami [WIDEO]

RW

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij