[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Najlepszy sposób na świetny start w maratonie!

Podczas pięciu poprzednich edycji Wyzwania RW Maraton aż ćwierć tysiąca biegaczy skorzystało z szansy przygotowywania się pod opieką profesjonalnych trenerów do najlepszego w ich życiu startu na królewskim dystansie.

W 2019 roku kolejna grupa śmiałków podjęła rękawicę i zdecydowała się wspólnie ze sztabem Runner's World przez blisko 4 miesiące szlifować biegową formę, by w październiku na trasie 20. PKO Poznań Maratonu powalczyć o nową maratońską życiówkę.

Uczestnicy Wyzwania RW Maraton 2019 otrzymają od nas:

  • indywidualny 16-tygodniowy plan treningowy
  • opiekę profesjonalnego trenera
  • darmowy start w PKO Poznań Maratonie
  • wstęp do strefy VIP RW podczas zawodów (rejestracja, odbiór numerów startowych, szatnia, napoje, masaż)
  • próbki kosmetyku Arnicreme
  • techniczną koszulkę Saucony
  • rabat na produkty Saucony w sklepie runnersclub.pl
maraton, jak ukończyć maraton

Strategia na maraton: 9 patentów na udany start

Nie wystarczą dobre buty, drogi sportowy zegarek i świetna fryzura, żeby przekroczyć linię mety maratonu z fasonem. Zobacz, jak przygotować się do startu na tym dystansie i jak przebiec maraton, nie popełniając błędów, które pogrzebią marzenia o udanych zawodach. Te patenty pozwolą Ci ukończyć bieg na królewskim dystansie w naprawdę imponującym stylu.

Moc masażu z arniką w regeneracji mięśni po wysiłku fizycznym

Bieganie, piesze wycieczki, pływanie, jazda na rowerze, tenis, gimnastyka… w zależności od rodzaju uprawianego sportu różne partie mięśni są szczególnie narażone na wysiłek i powstawanie zakwasów. Nogi, stopy, plecy, kark, ramiona, brzuch… to partie ciała czasami przeciążamy podczas wysiłku fizycznego, dlatego najczęściej one potrzebują masażu sportowego. Ten rodzaj masażu jest wykonywany szerokimi, powolnymi ruchami. Rozluźnia ciało po wysiłku fizycznym i wywołuje dobre samopoczucie.

Wyzwanie RW Maraton 2019

Wystarczy 16 tygodni przygotowań pod opieką profesjonalnych trenerów, aby zaliczyć świetny start w maratonie. Podczas szóstej już edycji akcji Wyzwanie Runner's World Maraton wspólnie z naszym sztabem trenerskim pomożemy kolejnej grupie biegaczy zbudować optymalną formę na jesienny PKO Poznań Maraton.

Saucony Ride ISO - idealnie zrównoważone

Saucony Ride ISO powstały w taki dzień, kiedy wszystko było doskonale zrównoważone. Stworzone zostały po to, żeby spełniać marzenia biegaczy i połączyć amortyzację z responsywnością.

Maraton w 3 dni

Plan na maraton: treningi 3 razy w tygodniu

Nawet nie myślisz o starcie w maratonie, bo nie masz czasu na codzienne długie bieganie? Błąd. Wystarczą 3 treningi w tygodniu, by nie tylko ukończyć maraton, ale pobiec go w dobrym czasie. Ale te trzy treningi muszą być dobrze zaplanowane i zróżnicowane, tak jak w planie treningowym FIRST.

Trening do maratonu: jak złamać 4 godziny

Złamać 4 godziny w maratonie może większość biegaczy. Ty zapewne też. Nasz przetestowany w praktyce 16-tygodniowy plan treningowy pomoże Ci pokonać ten dystans w 3:59:59 albo szybciej. Klucz do sukcesu to podbiegi, sesje w wolnym tempie i próby czasowe.

Generator planów treningowych

Plany treningowe na maraton: generator treningu

Jeżeli szukasz planu treningowego do maratonu idealnego dla siebie, skorzystaj z naszego zaawansowanego generatora programów. Najpierw w szybkim teście ocenisz swoje możliwości i wyznaczysz realny cel czasowy. Później, dzięki dopasowanemu planowi i poradom treningowym, przebrniesz bez wpadki przez przygotowania do startu.