SportStyleStory wzywa: zdefiniuj swą wewnętrzną siłę na nowo

Często słyszymy, że warto być silnym, jednak co to tak naprawdę oznacza? Czy siła to jedynie umiejętność dźwigania ciężarów? Zdecydowanie nie – to słowo należy rozpatrywać znacznie szerzej. Siła fizyczna to istotna cecha, jednak w dzisiejszych czasach siła psychiczna jest dużo ważniejsza. Jak odnaleźć w sobie spokój i wyciszenie, by zachować równowagę?

SportStyleStory wzywa: zdefiniuj swą wewnętrzną siłę na nowo SportStyleStory
fot. SportStyleStory

Obecna sytuacja na świecie, budzi w każdym nas skrajne, głównie negatywne emocje. Stres, problemy z koncentracją, ogólny niepokój i uczucie przeciążenia to odczucia, które towarzyszą nam coraz częściej. Najnowsza kampania sportowego multibrandu SportStyleStory inspiruje do rozważań, czym dla każdego z nas jest wewnętrzna siła. Projekt "Define Your Strength" z pomocą ambasadorów ma zmotywować odbiorców do działania, ukazując, że w każdym z nas drzemie dobra energia, którą możemy wydobyć.

W jaki sposób? Dla jednych z nas odpowiednim sposobem będzie trening do utraty tchu, pokonywanie kolejnych granic na maratonach i bezustanne podnoszenie poprzeczek. Innym w odnalezieniu balansu pomoże wyciszenie, medytacja i praca nad oddechem. Który ze sposobów może być Twoją drogą do odnalezienia równowagi i harmonii w życiu? Niezależnie co wybierzesz, cel jest jeden – nie dać się zdominować negatywnym emocjom.

Zdjęcia i wideo do kampanii zrealizowano nad Jeziorem Rożnowskim. Natura, piękny krajobraz, świeże powietrze i świetne lokalizacje do uprawiania sportu to coś, co pomogło odnaleźć balans bohaterom kampanii. To, gdzie i z kim przebywamy kształtuje naszą osobowość, buduje pewność siebie, warunkuje dobre samopoczucie oraz ogólną kondycję.

SportStyleStory wzywa: zdefiniuj swą wewnętrzną siłę na nowo SportStyleStory
fot. SportStyleStory

Duże znaczenie podczas podejmowanych aktywności ma również strój. Wpływa on na komfort i wydajność ćwiczeń. SportStyleStory w kampanii "Define Your Strength" stawia na markę Under Armour. Dlaczego? To brand, który oferuje wysokiej jakości produkty, wykorzystujące sprawdzone technologie. Co więcej, różnorodność krojów i kolorów sprosta oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających. Co tu dużo mówić, warto sprawdzić samemu, jak Under Armour prezentuje się w najnowszej kampanii SportStyleStory!

W stylizacjach damskich królują pastelowe kolory, które symbolizują spokój i harmonię. Męskie stroje to głównie elementy w minimalistycznej czerni z białymi akcentami – klasyka. Dzisiejsza moda coraz bardziej zaciera granicę między strojami do ćwiczeń, a ubraniami na co dzień. Chcąc przełamać techniczną precyzję w myśl trendu athleisure, w niektórych stylizacjach wykorzystano streetwearowe dodatki, które dodały charakteru całości. Oprócz Under Armour, w materiałach z kampanii znajdziecie również takie marki, jak Prosto, Fila i 4F.

Zwieńczeniem projektu był konkurs, na którego laureatów czekały zestawy, które każdemu pomogą rozpocząć pracę nad odnalezieniem harmonii, równowagi i wewnętrznego spokoju. Koniec z wymówkami – to Twój czas na relaks!

UA

REKLAMA