REKLAMA

4F: We Make a Team - drużyna, która daje siłę

Historia więcej niż jednego bohatera. Za każdym zwycięstwem – wielkim czy małym, za każdą pokonaną przeszkodą i nowym osiągniętym rekordem stoi drużyna. To drużyna pozwala każdemu stać się lepszym. Sprawia, że chce się wygrywać. Na własnych zasadach, ale niezmiennie razem. To motywacja trenera, spokój koleżanki z zespołu, wsparcie rodziny czy oddech rywala na plecach przy kolejnym wyzwaniu. 4F celebruje pięknego ducha sportu i prezentuje kontynuację kampanii #Jestem4F pod hasłem We Make a Team.

4F: We Make a Team - drużyna, która daje siłę 4F
fot. 4F

Łączy nas pasja. Jesteśmy niepokonani. Jesteśmy drużyną. Jesteśmy 4F.

Pod takim hasłem 29 września 2020 roku wystartowała główna kampania wizerunkowa globalnej marki sportowej na sezon jesień-zima 2020. Marka zaprosiła do kampanii 24 sportowców i liderów opinii z 4 krajów, a także osoby pracujące na co dzień w OTCF S.A., które idealnie wpisują się w ducha #Jestem4F. Zachęca tym samym ludzi z całego świata, by odpowiedzieli na wyzwanie 4F i dołączyli do drużyny marki. "Nabór do 4F Team oficjalnie uznajemy za otwarty!" - ogłasza marka.

REKLAMA

"Dla nas wszystkich #Jestem4F stało się więcej niż tylko hasłem kampanii. To stan umysłu i wyznawane wartości. To determinacja i solidarność, a także nadzieja, która napędza w codziennych działaniach. Niezmiennie zachęcamy do dzielenia się doświadczeniami i budowania społeczności. Moja drużyna jest moją siłą. To przekonanie, że nawet kiedy niektóre wyzwania podejmuję w pojedynkę, tak naprawdę nigdy nie jestem sam. Wiem wtedy, że mogę liczyć na wsparcie innych: rodziny, przyjaciół, mojego fantastycznego zespołu w OTCF - mówi Igor Klaja, prezes zarządu spółki OTCF S.A., do której należy 4F. - Działa to też w drugą stronę, bo walczę nie tylko dla siebie, ale też dla innych. Właśnie to bezkompromisowe wsparcie w duchu #Jestem4F pomaga nam żyć odważniej".

Igor Klaja w międzynarodowym projekcie We Make a Team wziął udział wraz ze swoim zespołem. Dlatego w wideo oraz na zdjęciach wizerunkowych 4F podziwiamy nie tylko profesjonalnych sportowców, ale też influencerów, przyjaciół marki oraz pracowników OTCF. Niczym nieskrępowana energia, miłość do ukochanej dyscypliny, autentyczność na każdym ujęciu, a także światowa skala podjętych przez 4F działań – to wszystko to sprawia, że We Make a Team trudno porównać do jakiegokolwiek innego projektu marki.

Jest to zarazem kontynuacja kampanii społecznej #Jestem4F, która miała premierę w maju tego roku. Tworzy obraz osoby pełnej siły i motywacji, która podziela wartości marki i tym samym w naturalny sposób staje się częścią drużyny 4F. Bieganie, trening, taniec czy akrobatyka – 4F towarzyszy swoim bohaterom na każdym kroku, niezależnie od stopnia zaawansowania czy rekordów. Liczy się pasja dla sportu oraz chęć dzielenie się swoimi doświadczenia, opowiedzenia swojej historii.

Drugą odsłonę kampanii wizerunkowej #Jestem4F pod hasłem We Make a Team można zobaczyć w kanałach własnych oraz w mediach społecznościowych 4F.

AF

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA