Najnowsza kampania New Balance powstała, aby uczcić każdego biegacza i poznać powody, dla których biega. Niezależnie od tego, czy truchta od niedawna dla przyjemności, trenuje do kolejnego maratonu, goni psa na spacerze, czy tylko pędzi spóźniony do pracy.
"W New Balance zakładamy, że każdy jest biegaczem, nawet jeśli sam się tak jeszcze nie postrzega. Chcemy obalić stereotypy dotyczący biegania i niebiegania oraz pokazać, że każdy ma swój powód, żeby biegać. Jakikolwiek by on nie był, doceniamy go i rozumiemy, zapraszając jednocześnie do naszej społeczności" – tłumaczy założenia kampanii Iga Bielawski, Marketing Director CEE w New Balance.
Marka przybliża historie kilku osób, które nie do końca mogły zdawać sobie sprawę z tego, że są biegaczami. Charles goni za dostawcą jedzenia, Max to śpioch, który próbuje złapać autobus, Alicia biegnie wyrzucić śmieci, a Rachel, zamiast wyprowadzać psa, biega za nim. W ten sposób New Balance pokazuje, jak wielu z nas jest sportowcami, często przez przypadek. Na stronie KażdyBiegacz New Balance zachęca też do odkrycia w sobie wewnętrznego biegacza i podzielenia się powodem, dla którego nogi zaczynają szybciej pracować.
NB