Curem to ekskluzywna marka materaców w portfolio Hilding Anders Polska, skandynawskiego koncernu działającego na polskim rynku od niemal 20 lat, która w unikatowy sposób łączy technologię, inteligentne materiały z badaniami nad jakością i ergonomią snu. Nowe rozwiązania i komponenty testowane są w Good Night’s SleepLab - to szwajcarski ośrodek badawczy firmy działający w kooperacji z niezależnym Instytutem AEH w Zurychu.
Ambasadorem marki Curem został właśnie Mateusz Kusznierewicz – wybitny żeglarz, dwukrotny medalista olimpijski, mistrz świata i Europy, kilkukrotny mistrz Polski, ale także przedsiębiorca i mentor, dla którego sen i regeneracja jest podstawą zdrowego funkcjonowania i sposobem na osiąganie kolejnych sukcesów zawodowych.
"Obserwacja mojego organizmu dała mi przekonanie, że przy tak intensywnym trybie życia, jaki prowadzę, potrzebuję dużej dawki snu i muszę przespać ok. 8,5 godziny w komfortowych warunkach, aby być w pełni sił następnego dnia. Filozofia marki CUREM: Work, Play, Sleep, Curem wpisuje się idealnie w mój niezwykle aktywny styl życia i dbałość o regenerację" - mówi Mateusz Kusznierewicz.