SOTI Natural rapuje i pomaga w walce z koronawirusem

W wyzwaniu Hot16challenge, które służy nie tylko dobrej zabawie, ale i walce z koronawirusem, biorą już udział nie tylko politycy i artyści, ale także firmy w branży spożywczej – nominowani zostali m.in. Lidl, Żabka, Biedronka.

fot. SOTI Natural

Hot16challenge to wyzwanie polegające na nagraniu 16 wersów i nominowaniu do akcji kolejnych osób, które zobowiązane są stworzyć swój kawałek w ciągu 72 godzin. Druga edycja legendarnej rapowanej akcji to nie tylko nagrywanie muzyki, ale również pomoc w walce z koronawirusem. Wraz z #hot16challenge2 ruszyła zbiórka "Beef z koronawirusem #hot16challenge" dla siepomaga.pl. Zarówno nominowani, jak i fani mogą wpłacać pieniądze na pomoc pracownikom służby zdrowia w walce z koronawirusem. Zbiórka dostępna jest na stronie siepomaga.pl/hot16challenge.

REKLAMA

Producent parzonych herbat w butelkach i papierowych puszkach SOTI Natural jako pierwszy rzucił to wyzwanie branży spożywczej, zapraszając do udziału w wyzwaniu sieci handlowe Żabka, Lidl i Biedronka. Oto 16 wersów od SOTI Natural i nominacja:

 

Celem 2. edycji #hot16challenge jest zbiórka pieniędzy na rzecz personelu medycznego walczącego  z koronawirusem. Każdy z uczestników akcji poza nagraniem 16-wersowej zwrotki zobowiązany jest wpłacić pieniądze na ten cel. Do 18 maja zebrano ponad 2,8 mln złotych z blisko 80 tysięcy wpłat.

SN

Zobacz również:
Zespół naukowców z warszawskiej kliniki Sportslab zaproponował nowy wzór na obliczanie jednego z najważniejszych wskaźników stosowanych w sporcie, czyli tętna maksymalnego. Po wielu miesiącach badań i analiz wyniki ich pracy zostały opublikowane na łamach międzynarodowego czasopisma „Frontiers in Physiology”. Czy dzięki ich badaniom uda się precyzyjniej ustalać HRmax dla każdego z nas?
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA