Słuchawki Aftershokz Trekz - odsłoń uszy i biegaj bezpiecznie

Biegniesz, gdy nagle słyszysz pisk opon gwałtownie hamującego samochodu; zauważasz rowerzystę dopiero, gdy Cię mija; rodzic z dzieckiem w wózku nieoczekiwanie wyłania się na ścieżce. Brzmi znajomo? Słuchanie muzyki w trakcie treningu nie zawsze jest bezpieczne. Firma Aftershokz rozwiązuje ten problem, oferując słuchawki, które nie odcinają nas od dźwięków otoczenia.

Słuchawki Aftershokz Trekz - odsłoń uszy i biegaj bezpiecznie
fot. Aftershokz

Jest to możliwe dzięki zastosowaniu technologii przewodnictwa kostnego. Być może nie zdajemy sobie z tego sprawy, ale przewodnictwo kostne wykorzystujemy codziennie, kiedy jemy, pijemy czy drapiemy się w głowę. Przypomnij sobie chrupanie, które słyszałeś, jedząc granolę na śniadanie – pochodzi ono z drgań przechodzących z kości twarzy do ucha wewnętrznego.

REKLAMA

W przewodnictwie kostnym przekazanie dźwięku następuje z ominięciem bębenka, co firma Afteshokz wykorzystała, by zastosować konstrukcję, która nie zasłania ucha. Dzięki temu słyszysz równocześnie muzykę i otoczenie, a Twoje treningi stają się bezpieczne. 

Kwestie techniczne

Lekki tytanowy pałąk o wadze 30 g (model Trekz Air) łatwo się dopasowuje i zapewnia komfort użytkowania. Technologia PremiumPitch+ zapewnia wysoką jakość dźwięku, a dzięki przyciskowi wielofunkcyjnemu słuchawki są bardzo proste w obsłudze. Łączą się ze źródłami dźwięku za pomocą Bluetooth w wersji 4.2, a wbudowane dwa mikrofony pozwalają prowadzić rozmowy telefoniczne. Akumulator litowo-jonowy pozwala na 6 godzin ciągłej pracy; ładowanie dokonuje się przez gniazdo micro-USB. Co nie bez znaczenia, słuchawki mają certyfikat IP55, co oznacza, że są odporne na pot czy deszcz. 

Aftershokz Trekz spotkają się z uznaniem biegaczy, którzy lubią podczas treningów słuchać muzyki, zachowując jednocześnie świadomość tego, co dzieje się wokół nich.

AS

Zobacz również:
W biegu na 5 kilometrów nie ma czasu na naprawianie błędów: od samego startu trzeba mieć wszystko pod kontrolą. Dlatego przygotowania do tego dystansu musisz potraktować poważnie, jeśli masz ambicje wykręcić naprawdę dobry czas. Oto kluczowe elementy treningu dla szybkiego biegania „piątki”. Uwaga! Jako efekty uboczne mogą pojawić się większa efektywność i lekkość biegu na innych dystansach.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA