[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Trenuj z Dudyczem, czyli powrót projektu "Aktywuj się w maratonie"

Już w najbliższą niedzielę rusza kolejna odsłona trójmiejskiego projektu "Aktywuj się w maratonie". Dwukrotny mistrz Polski w maratonie Radosław Dudycz wraz z trenerami biegania przez najbliższe tygodnie będzie prowadził zajęcia, których celem będzie przygotowanie biegaczy do startu na królewskim dystansie, zwłaszcza w 5. Gdańsk Maratonie.

Radosław Dudycz poprowadzi treningi w ramach projektu Aktywuj się w maratonie fot. Gdańsk Maraton

Wielu biegaczy, wśród nich na pewno osoby, które planują start w 5. Gdańsk Maratonie, z pewnością ucieszy powrót organizowanego przy pierwszych edycjach tej imprezy projektu "Aktywuj się w maratonie". Począwszy od 27 stycznia Radosław Dudycz podejmie się zadania przygotowania wszystkich chętnych biegaczy do startu w maratonie, a szczególnie do ukończenia w kwietniu królewskiego dystansu w Gdańsku.

Nowa odsłona programu startuje już w najbliższą niedzielę. Zajęcia są bezpłatne i będą poprowadzone w dwóch grupach zaawansowania. Do każdej z nich będą przyporządkowani dwaj trenerzy, odpowiedzialni za bezpieczne i efektywne przeprowadzenie treningów. Autorem planów i koordynatorem projektu jest Radosław Dudycz, którego wiedza i doświadczenie są niepodważalne - mistrz Polski w maratonie z 2009 i 2010 roku, rekordzista kraju w półmaratonie w kat. M-40 i siedemnasty zawodnik New York City Marathonu w 2013 roku zdecydowanie ma patent na szybkie bieganie.

REKLAMA

Treningi, krótych organizatorem jest miasto Gdańsk i Gdański Ośrodek Sportu, odbywać się będą w niedziele o godz. 9 przy zbiorniku Świętokrzyska II (ul. Konstantego Bergiela 1) oraz środy o godz. 18 na molo w Gdańsku Brzeźnie. Zajęcia będą trwały od 1,5 do 3,5 godziny. Koniecznie zabierz ze sobą wygodne buty sportowe oraz sportowy strój dający swobodę ruchu, który powinien być dostosowany do warunków atmosferycznych. Warto też wziąć ze sobą wodę, żele energetyczne i izotonik oraz ubranie na przebranie się po treningu.

Jeżeli myślisz o zmierzeniu się z dystansem maratońskim, zwłaszcza podczas 5. Gdańsk Maratonu, wykorzystaj szansę udziału w treningach biegowych opracowanych i prowadzonych przez Radosława Dudycza oraz grupę jego trenerów wspomagających. Z ich profesjonalnym wsparciem przygotowania do tak trudnego wyzwania będą na pewno przyjemniejsze i pomogą Ci wykręcić lepszy wynik na mecie królewskiego dystansu.

Więcej informacji o projekcie na stronie gdanskmaraton.pl

GM

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij