Under Armour rzuca wyzwanie: w 30 dni wykręć życiówkę na 1 milę

Under Armour Under Armour, doceniając fizyczne i psychiczne korzyści płynące z biegania, rzuca biegaczom nietypowe wyzwanie, polegające na osiągnięciu najlepszego osobistego wyniku w biegu na 1 milę w 30 dni. UA oddaje w ten sposób swoisty hołd znanemu na całym świecie wydarzeniu – biegowi na jedną milę, a jednocześnie w ramach wyzwania UA All Out Mile marka pomaga biegaczom na całym świecie dać z siebie wszystko.

Under Armour - Pokonaj Milę UA
fot. UA

Under Armour All Out Mile to wyzwanie sportowe. Cel? Poprawić swój czas na jedną milę
(1609 metrów), dzięki planom treningowym i wskazówkom wideo dostarczonym przez profesjonalnych sportowców, trenerów i ekspertów UA w dziedzinie "human performance".

REKLAMA

Rozpocznij od rejestracji. Następnie możesz śledzić wszystkie swoje biegi poprzez połączenie swojego konta UA MapMyRun z FitRankings. Ustaw swoją milę porównawczą i trenuj od 30 sierpnia do 30 września, korzystając z tygodniowych planów treningowych. W czasie trwania wyzwania UA All Out Mile zrób wszystko, aby pobić swój osobisty rekord – masz czas od 1 do 11 października.

Po ukończeniu UA All Out Mile (możesz spróbować więcej niż raz) Twoje wyniki zostaną automatycznie pobrane z UA MapMyRun i pojawią się na tablicy liderów FitRankings. Sprawdź, jak wypadasz na tle uczestników z całego świata!

Od inspiracji do wysiłku – UA All Out Mile zapewnia motywację, doświadczenie trenerów
i ćwiczenia, abyś mógł osiągnąć swój osobisty rekord w biegu na 1 milę. Do UA All Out Mile możesz dołączyć już dziś, rejestrując się na stronie uaalloutmilepl.com. Zapisy trwają do 30 września 2021 r.

RW

Zobacz również:
Spokojne kilometry, które stanowią ogromną większość Twojego kilometrażu podczas treningów, to fundament planów treningowych biegaczy długodystansowych. Pytanie jednak brzmi: czy przypadkiem nie pokonujesz ich za szybko albo za wolno? Sprawdź, jakie tempo na długie, swobodne wybiegania będzie odpowiednie dla Ciebie, biorąc pod uwagę Twoje cele, doświadczenie oraz pozostałe obciążenia treningowe.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA