[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.0

Jak pokonać krysys? Sposoby na zmęczenie i lenistwo

Wcześniej czy później napotkasz na swojej biegowej drodze problemy. Odmawiać współpracy będą mięśnie, a leń w głowie będzie przekonywał, że nie warto wychodzić na trening. Nie słuchaj go. Oto sposoby, by nie stracić zapału do biegania.

fot. Razvan Chirnoaga 2010/shutterstock.com

WIĘCEJ SIŁY:

1. Skracaj krok. Długie susy bardziej męczą i zwiększają możliwość urazu. Staraj się stawiać 180 kroków na minutę.

REKLAMA

2. Zaznacz różnicę. Niech lekkie treningi mają zdecydowanie mniejszą intensywność niż ostre. Dzięki temu lepiej wypoczniesz i będziesz widział różnicę w formie.

3. W stanie płynnym. W czasie długiego wysiłku organizm przetacza krew z żołądka do pracujących mięśni. Dlatego dostarczaj energii w płynach, a nie żelkach czy batonach, które muszą być strawione.

4. Nie przesadzaj. Często organizm ma jednak rację i jeśli trenujesz za dużo, wyśle Ci sygnały: np. ból mięśni czy przeziębienie. Tych sygnałów nie lekceważ. Odpuść na parę dni trening i zregeneruj siły. 

WIĘCEJ CHĘCI:

5. Biegaj tu i teraz. Myśl tylko o tym, co czeka Cię dzisiaj. Przekonasz sam siebie, że szybko osiągasz sukces, a to zachęca do następnego wyjścia w teren.

6. Zabij nudę. Spójrz prawdzie w oczy: długi bieg jest mniej emocjonujący niż finał Ligi Mistrzów. Jeśli brakuje Ci wrażeń, to biegaj w grupie, zmień trasę, weź odtwarzasz mp3.

7. Walcz jak Muhammad Ali. Legendarny bokser powiedział kiedyś: "Nie ma nic złego w padaniu na deski. Niedobrze, kiedy tam zostajesz". Niech jeden opuszczony trening nie będzie początkiem niechlubnej serii.

RW 05/2008

Komentarze

 (3)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij