[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.0

Podstawowe skoki parkour: Sposób na miejski tor przeszkód

Zamień swój trening na wizytę w wielkim placu zabaw. Przeszkody, które spotykasz po drodze, czyli murki, barierki, ławki, nie omijasz, ale pokonujesz w efektywny i efektowny sposób. Traceurzy radzą, jak jeszcze szybciej poruszać się w miejskiej dżungli.

Freerunning technika fot. Tomasz Woźny, Mateusz Drozd

Ewolucje wykonuj na niskich przeszkodach i powoli przechodź na coraz bardziej wymagające. Na początku staraj się wykonywać proste sekwencje złożone z 2-4 skoków. Gdy poczujesz, że jesteś gotowy wskoczyć na wyższy poziom, zobacz youtube.com/TappBrothers.

Przeczytaj więcej o parkourze i freerunningu: Freerunning i parkour: Sztuka przemieszczania się po mieście

Skok kuczny: 10-20 powtórzeń

Wybijasz się z dwóch lub z jednej nogi. Po wybiciu kładziesz ręce na przeszkodzie. Nogi trzymasz razem, przyciągasz do klatki piersiowej i przenosisz nad przeszkodą. Nie możesz być za blisko przeszkody, żeby nie zahaczyć o nią stopami.

REKLAMA

Freerunning technika fot. Tomasz Woźny, Mateusz Drozd

Precyzyjny skok: 10-20 powtórzeń

Znajdź dwa murki stojące w niewielkiej odległości od siebie. Ugnij nogi, razem z wybiciem wyciągnij energicznie ręce do przodu. Wyląduj na śródstopiu i ugnij kolana. Po skoku ręce pomagają Ci znaleźć równowagę. Obróć się i powtórz to samo z powrotem.

Freerunning technika fot. Tomasz Woźny, Mateusz Drozd

Skok pod barierką: 10-20 powtórzeń

Po wybiciu złap za barierkę nachwytem. Pod barierką przechodzą najpierw Twoje nogi, potem korpus. Kiedy całe ciało znajdzie się po drugiej stronie, puść uchwyt. Skoncentruj się, żeby nie uderzyć ani plecami, ani głową o ramy przeszkody.

Freerunning technika fot. Tomasz Woźny, Mateusz Drozd

Wskok na ścianę: 10-20 powtórzeń

Ustaw się krok od murka – możesz się też wybić z niższego murka na wyższy. Wybij się obunóż. W trakcie lotu ręce i nogi powinny się znaleźć przed resztą ciała. Złap obiema dłońmi za szczyt murka i oprzyj się palcami stóp.

RW 08/2014

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij