Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Podwójne przygotowanie: ćwiczenia na rozgrzewkę w parach

Wielu biegaczy, szczególnie niedoświadczonych, omija ten ważny element biegu. Może dlatego, że rozgrzewka i trening siłowy w pojedynkę są… nudne? Jest na to sposób: w parze mogą zamienić się w naprawdę niezłą zabawę. Znajdzie się nawet miejsce na  element zdrowej rywalizacji: kto wykona ćwiczenia lepiej?

Podwójne przygotowanie: ćwiczenia na rozgrzewkę w parach fot. Tomasz Woźny

Tradycyjną rozgrzewkę zastąpcie zabawą z partnerem. Każde ćwiczenie wykonujcie przed 30 sekund.

Podwójne przygotowanie: ćwiczenia na rozgrzewkę w parach fot. Tomasz Woźny

W podskoku zmieńcie nogi, dotykając się prawymi stopami.

Podwójne przygotowanie: ćwiczenia na rozgrzewkę w parach fot. Tomasz Woźny

Powrót, powtórzcie drugą nogą. Po 30 sekundach zmieńcie kierunek.

Podwójne przygotowanie: ćwiczenia na rozgrzewkę w parach fot. Tomasz Woźny

Starajcie się trzymać biodra stabilnie, a obracać tułów. Skręćcie się w drugą stronę.

Podwójne przygotowanie: ćwiczenia na rozgrzewkę w parach fot. Tomasz Woźny

Odstawcie nogę daleko w bok i sięgnijcie przeciwną ręką do drugiej stopy. Plecy proste.

Podwójne przygotowanie: ćwiczenia na rozgrzewkę w parach fot. Tomasz Woźny

Wyskoczcie w górę, przybijając sobie piątki. Cofnijcie ruch i ćwiczcie dalej.

Podwójne przygotowanie: ćwiczenia na rozgrzewkę w parach fot. Tomasz Woźny

Przeskoczcie, żeby znaleźć się w przysiadzie bokiem do siebie. Wróćcie do startu i skoczcie w drugą stronę. I tak przez 30 sekund. Cieplej?

RW 06/2016

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij