[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.3

Podwójne przygotowanie: ćwiczenia na rozgrzewkę w parach

Wielu biegaczy, szczególnie niedoświadczonych, omija ten ważny element biegu. Może dlatego, że rozgrzewka i trening siłowy w pojedynkę są… nudne? Jest na to sposób: w parze mogą zamienić się w naprawdę niezłą zabawę. Znajdzie się nawet miejsce na  element zdrowej rywalizacji: kto wykona ćwiczenia lepiej?

Podwójne przygotowanie: ćwiczenia na rozgrzewkę w parach fot. Tomasz Woźny

Tradycyjną rozgrzewkę zastąpcie zabawą z partnerem. Każde ćwiczenie wykonujcie przed 30 sekund.

REKLAMA

Podwójne przygotowanie: ćwiczenia na rozgrzewkę w parach fot. Tomasz Woźny

W podskoku zmieńcie nogi, dotykając się prawymi stopami.

Podwójne przygotowanie: ćwiczenia na rozgrzewkę w parach fot. Tomasz Woźny

Powrót, powtórzcie drugą nogą. Po 30 sekundach zmieńcie kierunek.

Podwójne przygotowanie: ćwiczenia na rozgrzewkę w parach fot. Tomasz Woźny

Starajcie się trzymać biodra stabilnie, a obracać tułów. Skręćcie się w drugą stronę.

Podwójne przygotowanie: ćwiczenia na rozgrzewkę w parach fot. Tomasz Woźny

Odstawcie nogę daleko w bok i sięgnijcie przeciwną ręką do drugiej stopy. Plecy proste.

Podwójne przygotowanie: ćwiczenia na rozgrzewkę w parach fot. Tomasz Woźny

Wyskoczcie w górę, przybijając sobie piątki. Cofnijcie ruch i ćwiczcie dalej.

Podwójne przygotowanie: ćwiczenia na rozgrzewkę w parach fot. Tomasz Woźny

Przeskoczcie, żeby znaleźć się w przysiadzie bokiem do siebie. Wróćcie do startu i skoczcie w drugą stronę. I tak przez 30 sekund. Cieplej?

RW 06/2016

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij