[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Przykładowy trening z Boot Camp: ćwiczenia w parach

Wykorzystaj elementy stosowane podczas zajęć Boot Camp, by wzmocnić mięśnie, które poprawią Twoje wyniki na trasie. Potrzebujesz kilka metrów kwadratowych wolnego miejsca, partnera do pomocy i trochę pary w płucach. Poczuj się jak rekrut.

Ćwiczenia w parach Boot Camp fot. Mariola Godlewska

Oto kilka przykładowych ćwiczeń wykonywanych w parach na treningu Boot Camp, służących ogólnemu wzmocnieniu ciała. "Ćwiczenia parami są znacznie ciekawsze i przyjemniejsze niż w pojedynkę. Partnerzy wzajemnie mobilizują się do większego wysiłku, pilnują się przed popełnianiem błędów. Tego rodzaju trening daje większą satysfakcję i przynosi lepsze efekty" – mówi trener Piotr Tartanus.

1. Podciąganie z leżenia między nogami drugiego partnera

REKLAMA

fot. Mariola Godlewska

Wzmacnia biceps, mięsień naramienny i najszerszy grzbietu.

2. Piętrowe pompki

fot. Mariola Godlewska

Podpór przodem, partner na górze także w podporze wykonuje pompki. Osoba na górze wzmacnia triceps, mięsień piersiowy większy i naramienny; osoba na dole mięśnie brzucha, tułowia i barku.  

3. Wypady na boki

fot. Mariola Godlewska

Stoimy w rozkroku twarzą do siebie, trzymamy się za ręce i wykonujemy wypady na boki w przeciwne strony. Pracują: mięsień pośladkowy wielki i grupa mięśnia czworogłowego.  

4. Podciąganie nóg w leżeniu na plecach partnera

fot. Mariola Godlewska

Wzmacniasz mięsień biodrowo-lędźwiowy, prosty uda i mięśnie brzucha.

5. Przysiady

fot. Mariola Godlewska

Stoimy złączeni plecami, splatamy ramiona i wykonujemy przysiady. Pracuje mięsień pośladkowy.

6. Pompki z przysiadem

fot. Mariola Godlewska

Podpór przodem, partner trzyma nas za kostki. Wykonujemy jednocześnie pompkę i przysiad. Jedna osoba wzmacnia mięsień pośladkowy wielki i czworogłowy, druga triceps i mięsień piersiowy.

Przeczytaj więcej o: Boot Camp, czyli trening funkcjonalny w grupie

RW 03/2013

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij