Reebok RUN CREW zaprasza na wspólne treningi online

Trenować razem można nawet bez wychodzenia z domu - przekonują trenerzy, instruktorzy i zawodnicy Reebok Run CREW i zachęcają do tego, aby pracować nad formą, korzystając z przygotowanych przez nich filmów instruktażowych. "Współpraca dla osiągnięcia wspólnego celu jednoczy nas i umacnia - zapewniają. - To niezwykły czas w naszej historii. Czas, kiedy potrzebujemy być razem, nawet jeśli nie możemy się spotkać".

Reebok RUN CREW zaprasza na wspólne treningi online Reebok RUN CREW
fot. Reebok RUN CREW

"W nadchodzących tygodniach postaramy się pomagać, dostarczając Wam na Facebooku wskazówki dotyczące treningu w warunkach domowych - informuje ekipa Reebok RUN CREW. - Na fanpage'u Reebok RUN CREW już teraz pojawiły się pierwsze treningi do wykonania w domu oraz materiały edukacyjne przygotowane specjalnie dla Was!"

REKLAMA

Treningi (pierwsze z nich przedstawiamy poniżej w tym artykule) będą przygotowywane między innymi przez trenerów Reebok Run Crew Ewelinę Wyszczelską i Jakuba Jezierskiego, zawodnika Crossfit, trzykrotnego Mistrza Polski Kettleball Hardstyle Bronisława Olenkowicza, nauczycielki jogi i medytacji Magdalenę Janik i Eli Wierkowską, trenerkę personalną Joannę Ucińską oraz trenerów klubu Uniq Fight Club.

"Dzisiaj bardziej niż kiedykolwiek wcześniej trzeba wykorzystać siłę treningu, aby wzmacniać się zarówno fizycznie, jak i emocjonalnie. Aktywność fizyczna jest istotnym elementem budowy odporności i troski o nasze zdrowie, dlatego nasi trenerzy i zawodnicy zachęcają Was do podtrzymania dawki ruchu razem z nami - apeluje ekipa Reebok RUN CREW. - Życzymy wszystkim zdrowia i bezpieczeństwa!".

Zobacz treningi, które już teraz możesz wykonać w swoim domu:

REKLAMA

REKLAMA

Crossfit z Bronisławem Olenkowiczem

Crossfit z Bronisławem Olenkowiczem

REKLAMA

REKLAMA

Medytacja z Eli Wierkowską

HomeBoxing by Uniq Fight Club

Więcej materiałów na facebookowym profilu Reebok RUN CREW.

RW

Zobacz również:
Doskonale wiesz, że ćwiczenia siłowe pomagają zmaksymalizować efekty Twoich treningów biegowych, a do tego redukują ryzyko kontuzji i pomagają pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej. Możesz jednak nie wiedzieć, na którymi z ponad 650 mięśni swojego ciała powinni w pierwszej kolejności pracować biegacze. Ale od tego masz nas i nasz trzyczęściowy poradnik treningu siłowego dla biegaczy. W tej części znajdziesz ćwiczenia, którymi wzmocnisz kluczowe partie mięśniowe swoich nóg od kolan w dół.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA