[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.4

Trening najszybszego biegacza świata: 5 ćwiczeń Usaina Bolta

Dominacja na bieżni Usaina Bolta to nie tylko kwestia wrodzonego talentu. Jamajczyk wylewa hektolitry potu na treningach, by jak najdłużej utrzymać tytuł najszybszego człowieka na świecie. Zobacz, jakie ćwiczenia poprawiające szybkość i siłę polecił Czytelnikom RW.

Ćwiczenia Bolta fot. Lizzy Thomas

Unoszenie nóg w zwisie

Zawiśnij na drążku (dłonie trzymaj nachwytem) i ugnij nogi w kolanach i biodrach, unosząc uda jak najbliżej klatki piersiowej. Zatrzymaj na moment ruch, a potem opuść nogi i powtórz. Zacznij ćwiczyć, jeśli jesteś w stanie wisieć na drążku 30 s. Zrób 3 serie po 10 powtórzeń.

REKLAMA

REKLAMA

Ćwiczenia Bolta fot. Lizzy Thomas

Skoki na podwyższenie

Stań przed podwyższeniem (zacznij od wysokiego na 60 cm), stopy rozstaw na szerokość barków i zrób przysiad. Pomagając sobie ruchem ramion, wskocz obunóż na podwyższenie, zeskocz do przysiadu i sprintem obiegnij box. Zrób 4 serie po 8 powtórzeń.

REKLAMA

REKLAMA

Ćwiczenia Bolta fot. Lizzy Thomas

Żabki

Stojąc w lekkim rozkroku, obniż pozycję do przysiadu, ramiona wyciągnij za plecami. Wykonując mocny ruch ramion, wybij się do przodu tak daleko, jak możesz, wyląduj na obu stopach i od razu spróbuj wykonać następny skok. Postaraj się skakać jak najdalej. Zrób 5 serii po 20 powtórzeń.

Przeczytaj wywiad z Usainem Boltem:

» Usain Bolt: Nadal tu jestem i nadal najlepszy

RW 07/2015 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij