[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.0

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 1

Róbcie ten trening siłowy 2-3 razy w tygodniu lub wplećcie 2-3 ćwiczenia w przerwy w biegu. Każde ćwiczenie powtórzcie 10-15 razy (przy ćwiczeniach nr 1, 2 i 5: po 15 powtórzeniach pamiętajcie o zamienieniu się miejscami) i zróbcie 2-3 serie. 

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 1 fot. Tomasz Woźny

Skręty na boku

W pozycji jak do pompki przenieście ciężar ciała na zewnętrzną rękę, skręćcie się przodem do siebie, przybijcie piątkę w górze.

REKLAMA

REKLAMA

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 1 fot. Tomasz Woźny

Niskie przysiady

Jedna osoba schodzi do niskiego przysiadu, sięgając dłonią podłogi za sobą, a drugą trzymając dłoń partnera.

REKLAMA

REKLAMA

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 1 fot. Tomasz Woźny

Superman

Połóżcie się biodrami obok siebie, nogami w przeciwnych kierunkach i złapcie za dłonie.

REKLAMA

REKLAMA

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 1 fot. Tomasz Woźny

Pająk

Ustawcie się w podporze tyłem na dłoniach i stopach.

REKLAMA

REKLAMA

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 1 fot. Tomasz Woźny

Gra w gumę

Jedna osoba siada z uniesionymi nogami (jak na zdjęciu) i na zmianę łączy i rozszerza je.

REKLAMA

REKLAMA

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 1 fot. Tomasz Woźny

Mostek

Leżąc na plecach, unieście podudzia do poziomu i złączcie stopy. Na zmianę unoście biodra.

REKLAMA

REKLAMA

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 1 fot. Tomasz Woźny

Dipy

Jedna osoba w przysiadzie przy ścianie, a druga, oparta na kolanach partnera, obniża się, zginając łokcie.

RW 06/2016

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij