[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 1

Róbcie ten trening siłowy 2-3 razy w tygodniu lub wplećcie 2-3 ćwiczenia w przerwy w biegu. Każde ćwiczenie powtórzcie 10-15 razy (przy ćwiczeniach nr 1, 2 i 5: po 15 powtórzeniach pamiętajcie o zamienieniu się miejscami) i zróbcie 2-3 serie. 

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 1 fot. Tomasz Woźny

Skręty na boku

W pozycji jak do pompki przenieście ciężar ciała na zewnętrzną rękę, skręćcie się przodem do siebie, przybijcie piątkę w górze.

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 1 fot. Tomasz Woźny

Niskie przysiady

Jedna osoba schodzi do niskiego przysiadu, sięgając dłonią podłogi za sobą, a drugą trzymając dłoń partnera.

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 1 fot. Tomasz Woźny

Superman

Połóżcie się biodrami obok siebie, nogami w przeciwnych kierunkach i złapcie za dłonie.

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 1 fot. Tomasz Woźny

Pająk

Ustawcie się w podporze tyłem na dłoniach i stopach.

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 1 fot. Tomasz Woźny

Gra w gumę

Jedna osoba siada z uniesionymi nogami (jak na zdjęciu) i na zmianę łączy i rozszerza je.

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 1 fot. Tomasz Woźny

Mostek

Leżąc na plecach, unieście podudzia do poziomu i złączcie stopy. Na zmianę unoście biodra.

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 1 fot. Tomasz Woźny

Dipy

Jedna osoba w przysiadzie przy ścianie, a druga, oparta na kolanach partnera, obniża się, zginając łokcie.

RW 06/2016

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij