Trening siłowy w parach: Zestaw nr 1

Róbcie ten trening siłowy 2-3 razy w tygodniu lub wplećcie 2-3 ćwiczenia w przerwy w biegu. Każde ćwiczenie powtórzcie 10-15 razy (przy ćwiczeniach nr 1, 2 i 5: po 15 powtórzeniach pamiętajcie o zamienieniu się miejscami) i zróbcie 2-3 serie. 

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 1 Tomasz Woźny
fot. Tomasz Woźny

Skręty na boku

REKLAMA

W pozycji jak do pompki przenieście ciężar ciała na zewnętrzną rękę, skręćcie się przodem do siebie, przybijcie piątkę w górze.

REKLAMA

REKLAMA

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 1 Tomasz Woźny
fot. Tomasz Woźny

Niskie przysiady

Jedna osoba schodzi do niskiego przysiadu, sięgając dłonią podłogi za sobą, a drugą trzymając dłoń partnera.

REKLAMA

REKLAMA

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 1 Tomasz Woźny
fot. Tomasz Woźny

Superman

Połóżcie się biodrami obok siebie, nogami w przeciwnych kierunkach i złapcie za dłonie.

REKLAMA

REKLAMA

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 1 Tomasz Woźny
fot. Tomasz Woźny

Pająk

Ustawcie się w podporze tyłem na dłoniach i stopach.

REKLAMA

REKLAMA

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 1 Tomasz Woźny
fot. Tomasz Woźny

Gra w gumę

Jedna osoba siada z uniesionymi nogami (jak na zdjęciu) i na zmianę łączy i rozszerza je.

REKLAMA

REKLAMA

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 1 Tomasz Woźny
fot. Tomasz Woźny

Mostek

Leżąc na plecach, unieście podudzia do poziomu i złączcie stopy. Na zmianę unoście biodra.

REKLAMA

REKLAMA

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 1 Tomasz Woźny
fot. Tomasz Woźny

Dipy

Jedna osoba w przysiadzie przy ścianie, a druga, oparta na kolanach partnera, obniża się, zginając łokcie.

RW 06/2016

Zobacz również:
Bieżnia mechaniczna wciąż nie zyskała należytego jej szacunku, tymczasem jest to narzędzie treningowe, któremu pomoże każdemu biegaczowi realizować jego cele. Zobacz, jak możesz ją wykorzystać do spalania zbędnego tłuszczu, pracy nad szybszym tempem biegu oraz zwiększania wytrzymałości i mocy swoich mięśni.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA