[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.7

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 2

Wykonujcie ten zestaw 2-3 razy w tygodniu lub wplećcie 2-3 ćwiczenia w przerwy w biegu. Każdy ruch wykonajcie 10-15 razy i zamieńcie się miejscami (oprócz nr 4). Ćwiczcie po 2-3 takie serie w ramach jednego treningu.

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 2 fot. Tomasz Woźny

Przysiady na 1 nodze

Jedna osoba w przysiadzie przytrzymuje stopę partnera, który schodzi nisko na 1 nodze.

REKLAMA

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 2 fot. Tomasz Woźny

Wiosłowanie

Jedna osoba w pozycji pompki, a jej stopy trzyma partner (który ma proste plecy i lekko ugięte kolana) i, uginając łokcie, przyciąga je do klatki.

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 2 fot. Tomasz Woźny

Odpychanie

Ustawcie się jak na zdjęciu. Osoba leżąca mocno łapie podudzia partnera.

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 2 fot. Tomasz Woźny

Unoszenie bioder

Ustawcie się w podporze tyłem, pośladki tuż nad ziemią. Złączcie podeszwy z jednej strony . Unoście biodra, aż będą w linii z tułowiem i udami.

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 2 fot. Tomasz Woźny

Opuszczanie tułowia

Jeden biegacz trzyma nogi drugiemu, klęczącemu tyłem do partnera.

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 2 fot. Tomasz Woźny

Deska

Ustawcie się w pozycji deski i na zmianę unoście prawe i lewe dłonie, łącząc je przed sobą.

Trening siłowy w parach: Zestaw nr 2 fot. Tomasz Woźny

Wahadło

Oprzyjcie się dłońmi z tyłu, unieście złączone nogi i okrążajcie nimi stopy partnera.

RW 06/2016

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij