[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Twój plan na lato: debiut na "5" [PORADY DLA POCZĄTKUJĄCYCH]

Jak dotąd nie było okazji do startu w zawodach? W czasie wakacji trudniej będzie o wymówkę. Zacznij swoją karierę zawodniczą od startu na 5 km. Poszukaj jakiegoś lokalnego biegu w okolicy lub w miejscu, do którego wybierasz się na urlop. Ale uważaj, to uzależnia!

Twój plan na lato: debiut na fot. shutterstock.com

Szybko przekonasz się, dlaczego imprezy biegowe cieszą się taką popularnością. Wykorzystaj pozytywne emocje, jakie wywoła start, do zmotywowania się do dalszych treningów. Skorzystaj z naszych uproszczonych planów. Najlepiej gdyby udało Ci się poświęcić na nie około 3-5 tygodni. Jeśli potrzebujesz dodatkowego wsparcia – namów znajomych i razem cieszcie się nowym hobby.

Cel: dobiec do mety

Twoje bieganie było dotychczas raczej sporadyczne lub wracasz po dłuższej przerwie. Zacznij regularny trening.

Twój plan: Dwa razy w tygodniu biegaj w swobodnym tempie po 30 minut. W weekend zaplanuj 5 km powoli, ale co tydzień wydłużaj przebiegany dystans o 500 m.

Cel: mocno finiszować

Bez problemów pokonujesz 5 km, chcesz jednak poprawić swoją szybkość na tym dystansie.

Twój plan: Trenuj 3 razy w tygodniu. Jeden bieg pokonujesz w swobodnym tempie. Drugi podziel na dwie części. Pierwsze 3 km biegnij jak zawsze, ale ostatnie 2 km w tempie, w którym chcesz przebiec zawody. Odpoczywaj po tym, truchtając przez 5 minut. Weekendowy bieg powinien mieć 7 km i być co tydzień wydłużany o 500-1000 m.

Cel: ustanowić życiówkę

Znasz swój czas na 5 km i chcesz go potwierdzić lub poprawić na zawodach.

Twój plan: Jeden z trzech treningów w tygodniu zamień na interwały na bieżni. Po porządnej rozgrzewce biegaj 400 m w tempie o 10 s szybszym niż docelowe na zawody. Potem spaceruj przez połowę okrążenia. Na początku wykonaj 4 takie powtórzenia. W każdy kolejny tydzień dodawaj dwa okrążenia, aż dojdziesz do 12

Mało? Jeśli szukasz planów treningowych z prawdziwego zdarzenia - rozpisanych dzień po dniu, tydzień po tygodniu, zajrzyj tutaj.

RW 08/2014

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij