Starter

10

Nie masz nawet 10 minut na trening? Z tabatą wystarczą cztery, a forma i tak pójdzie w górę (a waga w dół).

12

Produkty na bazie konopii indyjskich mogą wkrótce mocno namieszać na rynku odżywek sportowych.

14

Kiedy Twój pracodawca będzie krzywo patrzył na Twoje bieganie, pokaż mu te badania.

16

Bieganie w maseczce nie musi być tak mało komfortowe, jak myślisz. Zobacz, jak wygląda model dla aktywnych.

18

Nasza skrzynka kontaktowa, czyli sprawdzamy, co u Was słychać i jak wytrzymujecie bez zawodów.

22

Małgorzata Skrzypczak – formalnie babcia – udowadnia, że od biegania nie odciągnie jej ani PESEL, ani nawet rak.

Tematy numeru

26

Bieżni elektrycznej można nie kochać, ale trzeba ją szanować. Bo przy jej pomocy możesz zbudować formę niezależnie do pogody.

30

Można jeść nie tylko 5, ale nawet 10 porcji warzyw i owoców dziennie. Oto przepisy, które zamienią Cię w wulkan energii.

38

Zaczynając podróż po upragnioną życiówkę, upewnij się, że masz wszystkie potrzebne do tego narzędzia. I sprawdź, czy są one odpowiedniej jakości. Masz jeszcze czas, by uzbroić się we wszystko, co masz w sobie najlepszego.

42

Biegać w smogu, czy nie biegać? Oto jest pytanie! A tutaj znajdziesz na nie odpowiedź.

46

Nieważne, ile masz czasu na bieganie, 10 minut czy 2 godziny – tu znajdziesz 8 treningów, które przeniosą Cię na dobrą stronę mocy.

48

Czujesz ciągłe zmęczenie? Może za dużo trenujesz? A może masz niedobór witaminy B12? Sprawdź!

52

Strażak z Wrocławia ograł najlepszych biegaczy górskich świata na Golden Trail World Championship na Azorach. Poznaj Bartka Przedwojewskiego.

61

Test 23 najnowszych modeli butów biegowych, w których może Ci się biegać po prostu łatwiej i wygodniej. Znajdź swój model.

Trener RW

76

Bieganie zimą nie wymaga przygotowań jak do wyprawy na biegun. Ale przygotować się trzeba, by nie skończyć jak bałwan.

78

Masz już w sobie bakcyla biegania? Zobacz, jak wskoczyć na kolejny poziom.

80

Zobacz, co to jest RPE i dlaczego warto z niego korzystać, przygotowując się do zawodów. Nie martw się – to prostsze niż się wydaje.

82

Większy zakres ruchu bioder = większe możliwości biegowe. Lubimy takie równania.

85

Jak zminimalizować skutki alkoholu na treningu po.

86

Proste sposoby na zdrowsze jedzenie w nowym roku.