Starter

10

By poprawić biegową formę, nie musisz przebiec nawet metra - wystarczy skakanka

13

Okazuje się, że ziemniaczane purée jest tak samo skuteczne w czasie biegu, jak energetyczne żele. Ma ktoś pomysł, jak to zapakować na maraton?

14

Masz w sobie sprzymierzeńca w walce o dobrą sylwetkę. Uruchom hormon, który będzie spalać za Ciebie tłuszcz.

16

Na wycieczkę w góry nie musisz już brać plecaka – wystarczą Ci te spodenki.

18

Nasza skrzynka kontaktowa, czyli sprawdzamy, co u Was słychać i jak wytrzymujecie społeczną izolację.

Tematy numeru

22

Korona Maratonów czy koronawirus, czyli co możemy zrobić, by imprezy biegowe przetrwały bez biegaczy. Nie chowaj głowy w piasek.

26

OK, nie możesz nabijać za dużo kilometrów na balkonie. Ale możesz poprawić efektywność biegowego kroku tymi ćwiczeniami.

28

Wiele wskazuje na to, że jesienią będzie można pobiec w maratonie. Zrób wszystko, by się do niego dobrze przygotować. Oto 8 kroków, które Ci w tym pomogą. Plus 16-tygodniowy plan treningowy.

36

Cały czas nam powtarzają, by napinać brzuch, ściągać łopatki itd. Ale organizm potrzebuje luzu. Sprawdź, jak to zrobić bez napinki.

40

Nocny maratończyk, czyli facet, który po 8 godzinach pracy w kopalni rusza o drugiej w nocy biegiem do domu i przebiega 42 km. Między innymi po to, by być gotowym na dystans 10 razy dłuższy.

48

Dobrą formę i świetną sylwetkę możesz zrobić zawsze i wszędzie. Oto 44 proste patenty na zrzucenie zbędnych kilogramów. Nie tylko bieganie...

56

Czy decyzja o amputacji nogi może sprawić, że człowiek staje się szczęśliwy? Może. Ultramaratończyk Dave Mackey jest tego przykładem.

62

Kontuzja jest jak teściowa – chcesz, by zostawiała Cię w spokoju jak najszybciej. Podpowiadamy, jak się jej pozbyć. Kontuzji, oczywiście.

67

20 najlepszych butów do biegania, które możesz kupić tej wiosny.

Trener RW

78

Ten 8-tygodniowy plan przygotuje Cię do najlepszej „dyszki” w Twojej karierze. Jest prosty, ale nie oznacza to, że łatwy.

80

Sprawdź, kiedy w czasie biegu maszerować, by szybciej dotrzeć do mety.

82

Zabawa biegowa, czyli jak mieć frajdę z poprawiania wydolności.

84

Zrób się odporny na kontuzje. Na zawsze.

86

Ćwiczenia na większą moc w nogach.

88

Owsianka, jakiej nie znasz. 4 przepisy, które Cię zaskoczą. Nie tylko tym, że są przepyszne.

90

Magiczna moc włoskich serów w służbie biegaczy.