Archiwum numerów Zamów prenumeratę Kup teraz!

Starter

10

Co robić po maratonie, aby szybko być gotowym do nowych startów.

12

Więcej siły na talerzu, czyli co jeść po biegu niezależnie od jego długości.

14

5 szybkich patentów na bieganie bez kontuzji – popraw swoją biegową sylwetkę.

16

Lubisz biegać w samotności? Słuchawki Creative Outlier Air Sports zapewnią Ci to niezależnie od otoczenia.

18

Nasza skrzynka kontaktowa, czyli sprawdzamy, co u Was słychać.

22

Wojciech Nowacki zawsze biega inną trasą. Łapie stopa w dowolnym kierunku, a z powrotem biegnie.

27

Jacek Fedorowicz o wyższości chłodu nad upałem.

Tematy numeru

28

Sztuka postępów i motywacji, czyli jak pokonać każdą ścianę, niezależnie od jej rodzaju.

34

Szukasz sposobów na poprawę swoich wyników? Są bliżej niż myślisz, ale trudno je zobaczyć, nawet w lustrze. To silne pośladki.

38

Elita szuka sposobów na przesunięcie granic swoich możliwości również w laboratoriach. Skorzystaj z tego legalnego dopingu.

44

Maraton Piasków rozprzestrzenia się z Maroka po całym świecie. Jedna z jego edycji odbyła się w Peru. Gdzie indziej, ale nadal 250 km po pustyni.

52

O końcowym sukcesie w maratonie często decydują drobiazgi. Sprawdź ich pełną listę.

54

Szykuj formę na 400 m – możesz się sprawdzić w PKO Biegu Charytatywnym.

56

Anna Kiełbasińska biega coraz szybciej i ma nadzieję, że razem z innymi dziewczynami zdobędzie w Dausze medal w sztafecie 4 x 400 m.

63

Test butów RW jesień 2019: 13 modeli, wśród których są na pewno takie, które dadzą Ci dużo frajdy z biegania.

73

Emil Dobrowolski to 15-krotny medalista mistrzostw Polski na różnych dystansach. Naucz się mądrego biegania na jego błędach.

Trener RW

78

Szybkość możesz wytrenować łatwiej, trenując mniej niż się spodziewasz.

80

Jak rozmawiać o bieganiu z tymi, którzy zupełnie nie mają o tym pojęcia.

82

Zbiegi mogą bardziej zmasakrować Twoje uda niż podbiegi. Naucz się dobrego zbiegania.

84

Gadanie do siebie zazwyczaj nie jest najlepszą oznaką, ale w biegach długich bywa jak najbardziej wskazane.

86

Szybka „piątka” wymaga nie tylko biegania. Zobacz, jakie ćwiczenia pozwolą Ci ją przebiec szybciej niż kiedykolwiek dotąd.

88

Ryż niejedną ma postać, ale zawsze oznacza zastrzyk mocy.

90

Oliwki naoliwią Twoje bieganie.

Imprezy

92

Biegacze to idealni kandydaci na honorowych dawców krwi. Przekonaj się o tym podczas KrwioBIEGU w Krakowie.

98

Nocny Półmaraton w Zielonej Górze.